۲۷ تیم عملیاتی هلال احمر به ۴۶ نفر آسیب دیده امدادرسانی کردند

رئیس جستجو و نجات جمعیت هلال احمر استان اصفهان، گفت: طی هفته گذشته تعداد ۲۴ حادثه گزارش شد که در این حوادث ۴۶ نفر آسیب دیده بودند و ۲۷ تیم عملیاتی برای امدادرسانی به حادثه دیدگان اعزام شدند.

محمد محمدی در گفت وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص وضعیت امدادرسانی جمعیت هلال احمر استان اصفهان درحوادث هفته گذشته، اظهار کرد: از تاریخ یکم تا پنجم فروردین ماه تعداد ۲۴ مورد حادثه اتفاق افتاد که این حوادث شامل ۱۱ مورد جاده‌ای، چهار مورد حضوری، هشت مورد شهری و یک مورد کوهستان به جمعیت هلال احمر استان اصفهان گزارش شده است.

وی با اعلام اینکه مجموع کل آسیب‌دیدگان ۴۶ نفر بوده است، گفت: تعداد آسیب دیدگان در حوادث جاده‌ای ۳۱ نفر، خدمات حضوری چهار نفر، ۱۰ نفر در حوادث شهری و یک نفر در حوادث کوهستان بوده است.

رئیس جستجو و نجات جمعیت هلال احمر استان اصفهان، گفت: تعداد نجات یافتگان ۲۲ نفر بودند که از این تعداد ۱۸ نفر به بیمارستان‌ها منتقل شدند و تعداد چهار نفر خدمات درمانی سرپایی دریافت کردند.

وی افزود: در حوادث جاده‌ای از تعداد ۱۴ نفر ۱۲ نفر به بیمارستان انتقال پیدا کردند و دو مورد هم تحت خدمات درمانی سرپایی قرار گرفتند.

محمدی خاطرنشان کرد: درحوادث جاده‌ای هفته گذشته اسکان اضطرای در پایگاه‌های بین شهری برای تعداد سه نفر برای امداد رسانی و ارائه خدمات انجام شد که بیشتر موارد به دلیل نقص فنی خودروها، گرفتاری در حوادث جوی و تصادفات جاده‌ای و خستگی و خواب آلودگی رانندگان در طول مسیر بوده بوده است.

وی با اشاره به اینکه تعداد ۲۷ تیم عملیاتی در امدادرسانی به حادثه دیدگان حوادث جاده‌ای درهفته گذشته پاسخگو بودند، اظهار کرد: تعداد ۸۱ نفر نیروهای عملیاتی نجاتگر با اعزام تعداد ۲۱ دستگاه مجموع کل آمبولانس‌ها در این تیم‌ها برای امداد و نجات مصدومان حوادث حضور فعال داشتند و یک مورد عملیات رها سازی در حوادث هفته گذشته اتفاق افتاده است.

محمدی گفت: میانگین زمان عملیات نیروهای امدادرسانی برای ارائه خدمات به حادثه دیدگان در حوادث جاده‌ای از آغاز تا پایان عملیات یک دقیقه و ۵۸ ثانیه بوده است.

کد خبر 416178

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.