مشاوره رایگان ۲۴ ساعته در زمینه کاهش اضطراب بیماری کرونا ارائه می شود

رئیس کمیسیون اجتماعی و محیط زیست شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: طی یک توافق همکاری ۲۴ مشاور آماده مشاوره رایگان شبانه‌روزی به همه اقشار جامعه در زمینه راهکارهای کاهش اضطراب و نگرانی از بیماری کرونا هستند.

کوروش محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: باید بتوانیم همزیستی مسالمت آمیزی با پدیده شیوع بیماری کرونا داشته باشیم و تلاش کنیم حتی با وجود این موضوع زندگی ایمنی داشته باشیم.

وی با تاکید بر اینکه باید التهاب جامعه را کاهش داد، افزود: فراخوانی بین کلینیک‌های مددکاری استان اصفهان منتشر شد و از بین آن‌ها طی یک توافق همکاری ۲۴ مشاور آماده مشاوره رایگان شبانه‌روزی به همه اقشار جامعه در زمینه راهکارهای کاهش اضطراب و نگرانی از بیماری کرونا هستند که لیست شماره‌های آنها در پوسترهای زیر ذکر شده است.

محمدی گفت: این همکاری بین کمیسیون اجتماعی شورای شهر و معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری اصفهان، انجمن مددکاران اجتماعی ایران شعبه استان اصفهان و کانون کلینیک‌های مددکاری اجتماعی اصفهان بوده است.

وی با اشاره به اینکه این شماره‌های تلفن در اختیار همه ارگان‌هایی که نیازمند مشاور هستند، گذاشته می‌شود، تصریح کرد: این لیست شماره‌ها در اختیار شورای شهر، سامانه ۳۱۱۳ دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، اداره مخابرات و سامانه ۱۳۷ شهرداری قرار گرفته است تا در اختیار افراد نیازمند مشاوره گذاشته شود.

کد خبر 416175

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.