امداد رسانی به حدود ۱۰ هزار نفر در ۱۹ استان متأثر از حوادث جوی

رئیس سازمان امداد و نجات از امداد رسانی به ۹ هزار و ۷۵۷ نفر در ۱۹ استان متأثر از حوادث جوی خبر داد.

به گزارش ایمنا به نقل از جمعیت هلال احمر، مرتضی سلیمی با اشاره به آخرین وضعیت امدادرسانی به مناطق آسیب دیده از حوادث جوی، اظهار کرد: ١٩ استان شامل آذربایجان شرقی، بوشهر، چهارمحال و بختیاری، خراسان جنوبی، رضوی و شمالی، خوزستان، سمنان، سیستان و بلوچستان، فارس، قزوین، قم، کرمان، کهگیلویه و بویراحمد، گلستان، گیلان، مازندران، مرکزی و هرمزگان متأثر از این حوادث جوی قرار گرفته‌اند.

وی از امداد رسانی به ٦١ شهر و روستا و ٩ محور کوهستانی خبر داد و گفت: به 9 هزار و ۷۵۷ نفر امدادرسانی شد؛ ضمن اینکه ۵۳۶ نفر اسکان اضطراری داده شده و ۷۹ نفر نیز به مناطق امن انتقال پیدا کردند.

رئیس سازمان امداد و نجات با تاکید بر تخلیه آب از ۵۹ واحد مسکونی و رها سازی ۱۴ دستگاه خودرو از مسیر سیلاب، تصریح کرد: یکصد تیم در قال ۵۰۰ نیروی امدادی کار امداد رسانی را انجام دادند؛ ضمن اینکه ۱۰۲ دستگاه چادر، دو هزتر و ۸۴۹ تخته پتو، یک هزار و ۱۴۸ تخته موکت، ۳۷۶ کیلوگرم نایلون و ۶۷۶ بسته غذایی در این مناطق توزیع شده است.

سلیمی درباره روند ادامه امداد رسانی‌ها در مناطق آسیب دیده، خاطرنشان کرد: امداد رسانی در بوشهر، هرمزگان، کرمان، سیستان و بلوچستان، سمنان، فارس و خوزستان ادامه دارد.

کد خبر 416173

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.