جمع آوری ۵ دست‌فروش و متکدی در شهر

مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و در پی آن تعطیلی مراکز گردشگری و تفریحی شهر، انتظار داریم شهروندان برای حفظ سلامتی خود و اطرافیان در خانه بمانند.

حسن محمدحسینی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: از ساعت هفت صبح روز گذشته (چهارم فروردین‌ماه) تا ساعت هفت صبح امروز تعداد سه چادر مسافرتی توسط نیروهای گشت ویژه این اداره کل در سطح شهر جمع آوری شده است.

وی افزود: در صورتی که فرد یا مسافری اقدام به برپایی چادر در سطح شهر اصفهان کند تذکرات لازم در نهایت احترام به آنها داده می‌شود و مأموران در محل می‌مانند تا چادرها جمع شود.

مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان تصریح کرد: از ساعت هفت صبح روز گذشته تا ساعت هفت صبح امروز تعداد دو نفر متکدی و بساط سه دست‌فروش از سطح شهر جمع‌آوری شده است.

وی افزود: در این بازه زمانی یک مورد تذکر بازاریاب اسکان غیرمجاز انجام شده، اما موردی در ارتباط با جمع‌آوری این افراد نداشتیم.

محمدحسینی با بیان اینکه از روز گذشته تاکنون ۹ مورد راهنمایی خودرو مسافران (مطابق ضوابط و شرایط ستاد پیشگیری از کرونا) انجام شده است، گفت: در حوزه تخلف مشاوران املاک موردی از مناطق گزارش نشده است.

وی گفت: در ستاد پیشگیری از شیوع کرونا مسئولیت کارگروه نظم و انضباط شهری بر عهده اداره کل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان گذاشته شده است.

کد خبر 416169

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.