کشفیات سازمان تعزیرات در ۴ استان کشور

در بررسی‌های سازمان تعزیرات حکومتی در کل کشور می‌توان به کشف ۱۸ هزار لیتر الکل و ۵۴ هزار جفت دستکش در گیلان، انبار سوپاپ تقلبی تراکتور در کرج، محموله قاچاق لوازم خانگی در کهکیلویه و بویراحمد و تشکیل ۳۳۸ پرونده تخلف در چهارمحال و بختیاری اشاره کرد.

به گزارش ایمنا به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تعزیرات حکومتی، منصور انصاری مدیرکل تعزیرات حکومتی استان گیلان از کشف اقلام بهداشتی خبر داد و گفت: از سوم تا ۲۹ اسفندماه گذشته؛ ۳۸۰ واحد؛ شامل داروخانه، لوازم پزشکی و شرکت‌های تولیدی تهیه الکل و مواد ضدعفونی کننده در گشت مشترک تعزیرات حکومتی بازرسی شده اند.

وی در خصوص کشف این اقلام تصریح کرد: در این بازرسی‌ها تعداد ۶۴ هزار و ۳۵۷ عدد ماسک، ۵۴ هزار و ۴۶۸ جفت دستکش و ۱۸ هزار و ۷۳۵ لیتر الکل و ۲۸ هزار و ۸۳۰ عدد اقلام پزشکی دیگر مورد احتکار و اختفا از واحدهای یاد شده کشف و به دانشگاه علوم پزشکی تحویل شد.

انبار سوپاپ تقلبی تراکتور در کرج کشف شد

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان البرز از کشف انبار سوپاپ تقلبی تراکتور در شهرستان کرج خبر داد.

علی اکبر مختاری مدیرکل تعزیرات حکومتی استان البرز در این باره، گفت: تیم گشت مشترک تعزیرات حکومتی با همراهی کارشناسان دستگاه‌های ذیربط در پی کسب خبری در مورد فعالیت یک کارگاه غیرمجاز در یکی از مناطق کرج، در محل حاضر شدند.

وی خاطرنشان کرد: با پیگیری‌های انجام شده، مشخص شد که فردی با ایجاد یک کارگاه تولیدی اقدام به ساخت سوپاپ تقلبی تراکتور با یکی از برندهای معروف کرده است.

مختاری افزود: در بازرسی از محل مورد نظر تعداد زیادی سوپاپ تقلبی به همراه برچسب و دستگاه‌های تولید آن کشف و متهم دستگیر شد و تحقیقات همچنان ادامه دارد.

کشف محموله قاچاق لوازم خانگی در کهکیلویه و بویراحمد

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کهگیلویه و بویراحمد از محکومیت ۶۲۵ میلیون ریالی عامل قاچاق لوازم خانگی خبر داد.

براتعلی صالحی مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کهکیلویه و بویراحمد گفت: با کشف چند کارتن انواع لوازم خانگی توسط مأموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان پرونده تخلف تشکیل شد.

وی اظهار کرد: شعبه رسیدگی کننده پس از بررسی‌های لازم و با توجه به آخرین دفاعیات متهم، حکم به ضبط کالا و با احتساب ارزش ریالی خودرو حامل قاچاق مکشوفه به جزای نقدی به میزان ۶۲۵ میلیون ریال صادر کرد.

تشکیل ۳۳۸ پرونده تخلف در چهارمحال و بختیاری

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به تشدید نظارت بر بازار گفت: از ۴ تا ۲۳ اسفندماه ۳۳۸ فقره پرونده تخلف در استان تشکیل شد.

محمدرضا عمرون مدیرکل تعزیرات حکومتی استان چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و ضرورت پیشگیری از گسترش آن، بازرسی‌ها بر بازار استان تشدید شد.

وی افزود: ۳۳۸ پرونده از ۴ لغایت ۲۳ اسفندماه برای سودجویان از گسترش ویروس کرونا تشکیل شده که تاکنون به ۱۹۹ فقره رسیدگی شده و یک میلیارد و ۳۶۴ میلیون ریال جریمه صادر شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان چهارمحال و بختیاری، تصریح کرد: در شرایط حساس کنونی و شیوع و گسترش ویروس کرونا در جامعه، تعزیرات حکومتی در برخورد با متخلفان بخش‌های مختلف به خصوص حوزه بهداشت، درمان و سلامت کوتاهی نخواهد کرد.

کد خبر 416166

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.