۵ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۵
اطفای حریق ۳ خودرو در اصفهان

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گفت: در چهارمین روز از فروردین‌ماه سال‌جاری سه مورد حریق خودرو توسط نیروهای آتش نشان اطفاء شد.

آتشپاد محسن گلابی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: علت حریق دو دستگاه خودرو نشت بنزین بود و یک خودرو نیز در تعمیرگاه دچار حریق شده است.

وی با بیان اینکه در روز گذشته ۱۵ مورد اعزام نیروها برای اطفا و امدادرسانی به حادثه‌دیدگان انجام شده است، تصریح کرد: در چهارمین روز از فروردین‌ماه سال‌جاری هفت مورد حریق و هشت مورد حادثه در شهر اتفاق افتاده که با حضور بموقع نیروهای آتش نشان اطفا و امدادرسانی شده است.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان تصریح کرد: هر شب عملیات مهپاشی و ضدعفونی معابر شهر با استفاده از هشت دستگاه خودروی تجهیز شده این سازمان انجام می‌شود.

وی ادامه داد: در عملیات مهپاشی و ضدعفونی معابر شهر، نیروهای عملیاتی این سازمان با پوشش حفاظت ایمنی کامل حاضر شده، ضدعفونی معابر را در نهایت دقت و توجه انجام می‌دهند.

آتشپاد گلابی با اشاره به مهمترین پروژه‌هایی که سال جاری در سازمان آتش نشانی اصفهان آغاز و یا به بهره‌برداری می‌رسد، گفت: نصب ۱۵۰ عدد شیر هیدرانت در مناطق ۱۵ گانه شهرداری، بهره‌برداری از ایستگاه‌های آتش نشانی در مناطق یک، ناژوان و ۱۴ همچنین خانه اصفهان و سیتی سنتر از جمله برنامه‌های سال جاری این سازمان است.

وی از بهره‌برداری ستاد فرماندهی و آشیانه آتش نشانی ایستگاه پنج در سال جاری خبرداد و تصریح کرد: پیگیری دریافت مجوز استخدام ۳۰۰ نفر نیروی عملیاتی جدید، طراحی مرکز آموزش، کاربری سازی هشت دستگاه اسکانیا، خرید تجهیزات فردی آتش نشانی، پیگیری پیاده سازی فازهای بعدی نرم افزار سرای هشت، اصلاح چارت سازمانی، تبدیل وضعیت کارکنان شرکتی و قراردادی، اصلاح حقوق و مزایای پرسنل، تجهیز اتاق سرور با ذخیره ساز و راه‌اندازی بایگانی الکترونیک از دیگر اقدامات در دستور کار این سازمان برای سال ۹۹ است.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان افزود: مقدمات احداث هشت ایستگاه آتش نشانی در مناطقی که نیاز مبرم وجود دارد بر اساس طرح جامع پهنه بندی خطر اصفهان و پیگیری به منظور تکمیل طرح جامع ایستگاه‌های آتش نشانی (۴۰ ایستگاه) فراهم شده است.

کد خبر 416165

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.