پرسنل درمانی انگلیس؛ بره‌های آماده ذبح!

دولت انگلیس افرادی را که از مشکلات جسمی نظیر بیماری‌های قلبی_عروقی، تنفسی و ریوی رنج می‌برند و در نتیجه نسبت به بیماری کووید -۱۹ آسیب‌پذیرتر هستند، به مدت ۱۲ هفته در خانه یا بیمارستان قرنطینه کرد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، بیش از یک میلیون و پانصد هزار نفر از افرادی که در کشور انگلیس به بیماری‌های مزمن مبتلا هستند، شناسایی و مجوز قرنطینه آن‌ها در خانه و بیمارستان به مدت ۱۲ هفته صادر شد.

افراد دارای پیوند عضو، مبتلایان به سرطان، مشکلات خاص تنفسی و همچنین زنان بارداری که به یک بیماری قلبی مبتلا بودند، از جمله افراد آسیب‌پذیر شناخته شده و در خانه قرنطینه شدند. سایر مردم نیز تنها با رعایت اصول بهداشتی ارائه شده از سوی سازمان بهداشت کشور نظیر رعایت فاصله دو متری از سایرین، مجاز به تردد در شهر شدند.

دولت انگلیس برای حمایت از افراد آسیب‌پذیر کشور مراکزی محلی در سراسر شهرها ایجاد کرده است که این مراکز پس از اطمینان از این‌که شخص قرنطینه شده کسی را برای تهیه مواد ضروری خود ندارد، روزانه بسته‌های مواد غذایی و دارو در پشت درب ورودی منزل آن‌ها قرار می‌دهد.

معاون ارشد پزشکی انگلیس نیز متعهد شد که به منظور مراقبت از مردم آسیب‌پذیر کشور خود به طور رایگان افرادی از کادر درمانی را به منازل یا محل بستری آن‌ها در بیمارستان بفرستد تا مرتب به وضعیت این افراد رسیدگی شود.

کادر پزشکی بیمارستان‌های انگلستان در آغاز هفته گذشته از نبود امکانات و تجهیزات پزشکی و امنیتی شاکی بودند و در مصاحبه با رسانه‌های اجتماعی اظهار می‌کردند که با آن‌ها همانند "بره‌هایی آماده برای ذبح" رفتار می‌شود اما در اواخر هفته وضعیت بهتر شد و امکانات بیشتری در اختیار این افراد قرار گرفت.

دولت تجهیزات ایمنی لازم را روزانه بیمارستان‌های سراسر کشور ارسال می‌کند و از افرادی که در خط مقدم مبارزه با کرونا قرار دارند خواسته است که در صورت کمبود تجهیزات با شماره تلفنی که برای ارائه درخواست این تجهیزات اختصاص داده شده است، تماس بگیرند.

کد خبر 416162

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.