اجرای ۸۷ درصد از پروژه فاز سوم "ابن شهرآشوب" ساری

رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری ساری گفت: پروژه بزرگ فاز سوم ابن شهرآشوب پیشرفت ۸۷ درصدی داشته و هم‌اکنون نیز با استفاده از حداکثر توان در حال انجام است.

به گزارش ایمنا، مرتضی بربسته با اشاره به فعالیت‌های این سازمان در شش ماه گذشته و انجام ۳۱ عملیات زیرسازی و تسطیح رگلاژ معابر در این مدت، اظهار کرد: با تلاش کارکنان تیم‌های مختلف عملیاتی سازمان عمران، حدود ۳۵ هزار مترمربع از معابر مناطق سه‌گانه آسفالت و روکش آسفالت در ۳۸ معبر عمومی شهر با هدف سهولت عبور و مرور اجرا شد.

وی با بیان اینکه دفتر فنی سازمان عمران با برنامه‌ریزی دقیق عملیاتی در شش ماه گذشته، ترمیم آسفالت معابر شهری را به منظور رفاه شهروندان در دستور کار داشته است، افزود: به دنبال نیازسنجی مناطق و محلات مختلف شهر، ۵۲ عملیات ترمیم آسفالت در منطقه یک، ۷۳ محله در منطقه دو و ۸۱ محله منطقه سه شهری انجام شد که ضمن پیشرفت حدود ۸۰ درصدی نسبت به شش ماه نخست سال گذشته، روان‌سازی ترافیکی و رفع ناهمواری مسیرهای ارتباطی به منظور ایجاد رفاه شهروندان را محقّق کرد.

رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری ساری با اشاره به اتمام پروژه بزرگ تعریض و توسعه بلوار کشاورز، تصریح کرد: پروژه بزرگ فاز سوم ابن شهرآشوب پیشرفت ۸۷ درصدی داشته و هم اکنون نیز با استفاده از حداکثر توان در حال انجام است.

بربسته یادآور شد: در نیمه دوم سال ۹۸ عملیات نصب جدول کانیو با هدف ساماندهی اراضی عمومی شهر اجرا شد و تاکنون این پروژه در بلوار فرح‌آباد و کوچه مهتاب خیابان ۱۸ دی در حال اجرا است.

کد خبر 416159

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.