کشف بیش از ۱۸۱ هزار عدد انواع تجهیزات بهداشتی احتکاری در کشور

رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا از کشف بیش از ۱۸۱ هزار عدد انواع تجهیزات بهداشتی احتکاری و پلمب تعدادی از مراکز متخلف توزیع آن‌ها در سراسر کشور خبر داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا از کشف بیش از ۱۸۱ هزار عدد انواع تجهیزات بهداشتی احتکاری در سراسر کشور خبر داد.

محمدرضا مقیمی در حاشیه جلسه قرارگاه نوروزی امین پلیس امنیت اقتصادی اظهار کرد: در ادامه طرح تشدید مبارزه با احتکار و قاچاق کالاهای بهداشتی در سطح کشور همچنان رصد اطلاعاتی مبدأ و مقصد کالاهای بهداشتی در دستور کار پلیس امنیت اقتصادی قرار دارد.

وی افزود: کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی با انجام اقدامات اطلاعاتی و به صورت نامحسوس انبارها و مراکز متخلف پخش کالاهای بهداشتی احتکاری را شناسایی و پس از کسب مجوز قضائی اقدام به بازرسی از انبارهای مورد نظر کردند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا در ادامه تصریح کرد: مأموران در بازرسی از انبارها ۱۲۵ هزار و ۹۰۰ عدد دستکش، ۲۷ هزار و ۷۷۱ بطری انواع مواد ضد عفونی کننده و ۲۸ هزار و ۲۸۳ عدد انواع ماسک را کشف کردند.

این مقام انتظامی در ادامه گفت: در این رابطه از ۶۹۷ باب انبار و داروخانه بازدید شد که تعدادی از مراکز متخلف توزیع این تجهیزات بهداشتی پلمب شد.

مقیمی با اشاره به اینکه تجهیزات بهداشتی مکشوفه به دانشگاه‌های علوم پزشکی در استان‌ها تحویل داده شد، گفت: در این خصوص ۱۹ نفر محتکر دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

وی ادامه داد: رسالت پلیس امنیت اقتصادی پیش بینی، پیشگیری و کنترل اخلال و تنش در نظام اقتصادی است و نام گذاری سال جاری از سوی مقام معظم رهبری به نام سال "جهش تولید" انگیزه این پلیس را برای حمایت از تولید که پایه‌های اقتصاد کشور است، را از طریق مبارزه با تمام ابعاد قاچاق کالا و ارز مضاعف کرده است و با اقدام قاطع و مؤثر خود شاهد تأثیر مثبت آن بر زندگی مردم خواهیم بود.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا در پایان ضمن تقدیر و تشکر از مردم فهیم که کمک بسیار شایانی در شناسایی و کشف اقلام و تجهیزات بهداشتی احتکاری مورد نیاز این روزهای مردم را به پلیس داشتند، گفت: با توجه به اینکه پلیس امنیت اقتصادی در سراسر کشور در حال رصد و پیگیری اخبار و اطلاعات اعلامی شهروندان عزیز در این خصوص هستند از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوکی آن را به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

کد خبر 416157

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.