آخرین کشفیات تعزیرات در استان‌های کشور

کشف دپوی ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق از یک مرغداری در فارس، کشف انبار بزرگ اقلام بهداشتی در زنجان، کشف ۴ هزار ۶۸۱ واحد صنفی متخلف در طرح نوروزی تعزیرات، از تخلفات کشف شده روز گذشته در استان‌های کشور بوده است.

به گزارش ایمنا، به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تعزیرات حکومتی، علی مبشری مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس، اظهار کرد: با دریافت اطلاعاتی در مورد دپوی مقادیر زیادی سوخت در یک مرغداری متروکه واقع در حومه شهرستان فسا، مأموران انتظامی با گرفتن مجوز قضائی وارد این مرغداری شدند.

وی افزود: مأموران طی بازرسی از این مرغداری بیش از ۲۰ هزار لیتر گازوئیل را که در مخازن بزرگی نگهداری می‌شد، کشف و ضبط کردند.

مبشری با اشاره به بازداشت یک نفر در این رابطه، تصریح کرد: با تشکیل پرونده‌ای تحت عنوان قاچاق و ارسال به تعزیرات حکومتی شهرستان فسا، این اداره اقدام به بازجویی از متهم و تحقیق و بررسی پیرامون موضوع کرد که مشخص شد سوخت‌های کشف شده به قصد فروش غیرقانونی در این محل دپو شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی فارس با اشاره به مشخص شدن تخلف متهم پرونده افزود: شعبه رسیدگی کننده حکم به ضبط گازوئیل‌ها و جریمه ۲ میلیارد و دویست میلیون ریالی متهم صادر کرد.

کشف انبار اقلام بهداشتی در زنجان

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان از برگزاری طرح ویژه برخورد با تخلفات عرضه لوازم بهداشتی خبر داد.

مرتضی ممیزی مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان گفت: طبق آخرین آمار تاکنون در استان زنجان بیش از ۲۶۴ هزار دستکش بهداشتی، ۱۱ هزار عدد ماسک، ۶ هزار و یکصد لیتر مواد ضدعفونی کننده و ۵ هزار تیوپ ژل ضدعفونی کننده توقیف و در اختیار دانشگاه علوم پزشکی استان قرار داده شده است.

وی تصریح کرد: تاکنون ۳۸ پرونده در اجرای طرح نظارتی به شعب این اداره کل وارد و ۱۹ پرونده مختومه شده که بر اساس آرا صادره متخلفان به پرداخت جریمه یک میلیارد ریالی محکوم شدند.

کشف ۴ هزار و ۶۸۱ واحد صنفی متخلف در طرح بازرسی نوروزی

سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی از جریمه ۷۱ میلیارد ریالی متخلفان در مرحله نخست طرح نظارت نوروز سال ۹۹ خبر داد.

سیدیاسر رایگانی سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی گفت: در مرحله نخست طرح نظارت نوروز سال ۹۹ که از ۷ اسفندماه لغایت ۲۹ اسفندماه سال گذشته برگزار شد، تعداد ۳ هزار و ۳۲۰ تیم گشت مشترک تشکیل و بازرسی از ۱۷ هزار و ۶۳۴ واحد صنفی انجام گرفت.

وی افزود: در این بازرسی‌ها ۴ هزار و ۶۸۱ واحد متخلف بودند و ۴ هزار و ۷۶۷ واحد صنفی با توجه به نداشتن سابقه با رویکرد پیشگیرانه، اقدام به اصلاح تخلف کردند.

رایگانی گفت: تعداد ۸ هزار و ۱۸۶ واحد بدون تخلف شناسایی و جمعاً ۳ هزار و ۵۸۹ پرونده برای متخلفان تشکیل شده که پس از رسیدگی، شعب حکم به پرداخت ۷۱ میلیارد ریال جزای نقدی برای این متهمان صادر کردند.

سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی عمده تخلفات در مرحله نخست طرح نظارت نوروز را عدم درج قیمت، گرانفروشی، عدم ارائه فاکتور خرید و عدم صدور فاکتور عنوان کرد.

کد خبر 416156

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.