شهرداری‌ها برای تحقق شعار سال از تولیدات ملی استفاده کنند

شهردار رودسر گفت: استفاده شهروندان از تولیدات داخلی باعث عملی شدن شعار جهش تولید در کشورمان می‌شود و شهرداری‌ها نقش مهمی در فرهنگسازی در این زمینه بر عهده دارند.

رضا زنده دل در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: شهرداری رودسر در جهت عملی شدن شعار سال ۱۳۹۹ به نام جهش تولید در اولین گام از تولیدات داخلی استفاده می‌کند و در این زمینه با انجام تبلیغات محیطی در سطح شهر، شهروندان را به استفاده از تولیدات کشورمان تشویق می‌کند.

وی گفت: شهرداری رودسر به منظور مقابله با شیوع کرونا در یک‌ماه گذشته، مداوم اماکن عمومی و معابر این شهر را ضدعفونی کرده است.

شهردار رودسر اضافه کرد: تمامی امکانات و ماشین‌آلات شهرداری، روزانه در اختیار شبکه بهداشت و درمان این شهرستان قرار گرفته تا برای جابجایی کپسول‌های اکسیژن و لوازم مورد نیاز بیمارستان استفاده شود و این اقدامات تا اعلام وزارت بهداشت در خصوص پایان شیوع این ویروس تداوم خواهد داشت.

زنده‌دل عنوان کرد: برای حفظ سلامتی مردم و جلوگیری از تجمع، تمامی دست‌فروشان ساماندهی و بازارهای هفتگی رودسر تعطیل شده است.

وی خاطرنشان کرد: شهرداری رودسر به منظور اطلاع‌رسانی بیشتر در جهت پیشگیری و مراقبت از شهروندان در مقابل ویروس کرونا، نصب بنرهای آموزشی در سطح شهر را در دستور کار قرار داده و از شهروندان درخواست می‌شود، در خانه بمانند، رعایت توصیه‌های بهداشتی را جدی بگیرند و از ترددهای غیر ضروری پرهیز کنند.

شهردار رودسر تاکید کرد: شهروندان به منظور حفظ سلامت نیروهای خدمات شهری که در این روزها کارشان مضاعف شده است، زباله‌های خود را آخر شب یا ابتدای صبح با قرار دادن در کیسه زباله سربسته در مخازن مخصوص قرار دهند و از رها کردن ماسک و دستکش یکبار مصرف در اماکن عمومی و معابر شهری خودداری کنند.

به گزارش ایمنا، رودسر با حدود ۱۴۷ هزار نفر جمعیت و چهار بخش کلاچای، چابکسر، رحیم آباد و بخش مرکزی رودسر و ۱۰ دهستان در ۷۰ کیلومتری شهر رشت مرکز استان گیلان قرار دارد.

کد خبر 416154

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.