آخرین آمار مبتلایان به کرونا در گوگل+ ویدیوهای آموزشی

شرکت گوگل به تازگی سایتی طراحی کرده است که آمار لحظه به لحظه مبتلایان به بیماری کرونا و اخبار جدید پیرامون این بیماری همه‌گیر را پوشش می‌دهد.

به گزارش ایمنا، چندی پیش گوگل وعده داد که وب‌سایتی مخصوص برای پوشش اخبار بیماری کرونا توسعه خواهد داد؛ حال این وب‌سایت راه‌اندازی شده و نه ‌تنها اخبار، بلکه آمار لحظه‌ای مبتلایان به بیماری کرونا را در سراسر دنیا ارائه می‌دهد.

در وب‌سایت جدید گوگل "https://www.google.com/covid19/"، می‌توان آموزش‌های اولیه برای نحوه پیشگیری از بیماری کرونا را مشاهده کرد. علاوه بر آن، وب‌سایت گوگل با ارائه توصیه‌هایی از بروز شایعات جلوگیری می‌کند.

تاکنون بارها شاهد بروز شایعات مختلف از جمله روش‌هایی برای تشخیص بیماری کرونا یا داروهای مؤثر برای درمان این بیماری همه‌گیر بودیم که برای مثال می‌توان به حبس نفس به مدت ۱۰ ثانیه برای تشخیص ابتلا به بیماری کرونا اشاره کرد. به گفته متخصصان چنین مواردی برای تشخیص بیماری کرونا مؤثر نیست.

وجود وب‌سایتی مانند آنچه گوگل راه‌اندازی کرده است از درج شایعات بی‌اساس جلوگیری می‌کند. در وب‌سایت گوگل به این موضوع اشاره شده که بیماری کرونا هنوز روش درمان تضمینی ندارد و بهترین راهکار برای مردم سراسر دنیا، پیشگیری از ابتلا به این بیماری است.

در وب‌سایت گوگل می‌توان اخبار منتشرشده از سازمان بهداشت جهانی را نیز مشاهده کرد. علاوه بر آن، اطلاعاتی از مبتلایان به بیماری کرونا در هر کشور به‌صورت تفکیک‌شده درج شده است و شمار قربانیان و درمان‌شدگان نیز اعلام می‌شود.

علاوه بر اطلاعات فوق، ویدیوهای آموزشی و قسمتی برای پاسخ به پرسش‌های متداول در نظر گرفته شده و مقالاتی نیز در زمینه‌های مختلف ارائه می‌شود

منبع: زومیت

کد خبر 416125

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.