رئال مادرید قهرمان رقابت‌های فیفا ۲۰ شد

تیم رئال مادرید در چالش لیگ فیفا ۲۰ اسپانیا توانست قهرمان شود.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از as، پس از تعطیلی رقابت‌های فوتبال در سراسر دنیا، یک چالش بازی فیفا در اسپانیا برگزار شد تا یک بازیکن از هر تیم لالیگا به عنوان نماینده با سایرین به رقابت بپردازد.

پس از برگزاری بازی‌ها، در نهایت نمایندگان رئال و لگانس موفق شدند به فینال بازی‌ها صعود کنند. در مسابقه فینال، مارکو آسنسیو علی رغم دریافت دو گل، ۴ گل به ثمر برساند تا از سد رویبال بگذرد و رئال را به مقام قهرمانی برساند. آسنسیو پس از پیروزی در بازی پایانی گفت: فیفا بازی کردن را دوست دارم و حضور در این تورنومنت خیلی لذت بخش بود.

رویبال نیز درباره شکست خود گفت: به آسنسیو تبریک می گویم چون خوب بازی کرد و من نیز چند اشتباه داشتم که همین اشتباهات باعث شد وی برنده شود.

قرار بود تا در حین برگزاری این مسابقات و پخش زنده آن در فضای مجازی، مبلغی برای کمک به بیمارستان‌ها و مراکز بهداشتی اسپانیا برای مقابله با کرونا جمع آوری شود و در پایان این مسابقات، ۱۴۰ هزار یورو کمک مالی از سوی مردم اهدا شد.

نکته جالب توجه این است که بارسلونا به خاطر مسائل اسپانسرشیپ موفق به حضور کامل در این دوره از مسابقات نشد. این باشگاه با شرکت کونامی، سازنده بازی‌های پس (PES) قرارداد دارد و به همین دلیل سرجی روبرتو به عنوان نماینده بارسلونا نتوانست در این تورنومنت شرکت کند.

کد خبر 416121

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.