نشست زمین جان ۳ نفر را گرفت/نیروهای مردمی به یاری شهرداری‌ها آمدند

در این بسته خبری از نورپردازی ۷۲ محور از معابر مشهد تا آماده باش شهرداری سبزوار و تمدید تعطیلی ناوگان حمل و نقل درون شهری استان یزد را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور شاهد رویدادهای مهمی در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری را مرور می‌کنیم:

وقوع ۱۸ حریق و حادثه در اصفهان

محسن گلابی، مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گفت: در سومین روز از فروردین‌ماه سال‌جاری چهار مورد حریق و ۱۴ مورد حادثه در شهر اتفاق افتاده که با حضور به موقع نیروهای آتش نشان اطفا و امدادرسانی شده است.

برف‌روبی معابر همدان با بیش از ۵۰۰ نیرو

وحید علی ضمیر، معاون خدمات شهری شهرداری همدان گفت: برف رویی معابر این شهر با بیش از ۵٠٠ نیرو و ١٠٠ دستگاه انواع ماشین آلات برف روی انجام شد.

منع تردد خودروها در برخی از ورودی‌های شاهین شهر

مجید عرفان منش، معاون اجرایی و خدمات شهری شهرداری شاهین شهر گفت: در راستای پیشگیری و کنترل شیوع ویروس کرونا منع تردد خودروها در برخی از ورودی‌های شاهین شهر اعمال شده است.

لایروبی مسیل‌ها اصلی شهر اردبیل

حمید لطف اللهیان، شهردار اردبیل از فعالیت تیم‌های عملیاتی شهرداری و انجام لایروبی مسیل‌ها اصلی با هدف پیشگیری از بروز آب گرفتگی، سیل و حوادث ناگوار خبر داد.

نورپردازی ۷۲ محور از معابر مشهد

مهدی یعقوبی، معاون خدمات شهری شهرداری مشهد گفت: هم زمان با فرا رسیدن اعیاد نوروز، رجب و شعبان، ۷۲ محور از معابر مشهد نورپردازی شد.

نشست زمین در قم جان ۳ نفر را گرفت

عباس جعفری، مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهرداری قم از وقوع نشست زمین در میدان کشاورز قم و فوت سه عضو یک خانواده در این حادثه خبر داد.

تمدید تعطیلی ناوگان حمل و نقل درون شهری استان یزد

محمد رضا شفیعی، رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری یزد از تعطیلی ناوگان حمل و نقل درون شهری استان یزد تا ۱۵ فرودین ماه خبر داد.

ابتکاری برای تأمین تجهیزات ضدعفونی کننده در شهرداری شیراز

محسن نعمت اللهی، رئیس اداره ماشین آلات شهرداری شیراز با بیان اینکه در هفته‌های اخیر، این مجموعه برای ضدعفونی شهر بر امکانات داخلی تکیه کرده و ماشین‌ها و تجهیزات موجود را با هزینه‌ای اندک ارتقاء داده است، این اقدام را مصداق عینی عملیاتی شدن جهش تولید دانست.

شهرداری سبزوار به حالت آماده باش درآمد

نیروهای ستاد مدیریت بحران شهرداری سبزوار در پی هشدارهای هواشناسی خراسان رضوی مبنی بر بارش باران و جاری شدن سیلاب، در قالب کارگروه‌های چهارگانه در آماده باش کامل قرار گرفتند.

شهرداری تبریز، آماده همکاری با نیروهای داوطلب ضدعفونی در محلات

ایرج شهین باهنر، شهردار تبریز گفت: اداره کل سلامت شهرداری آمادگی دارد تا در هر محله‌ای که شهروندان بخواهند به صورت خودجوش عملیات ضدعفونی انجام دهند، محلول‌های ضدعفونی کننده را به صورت رایگان در اختیارشان قرار بدهد.

کد خبر 416114

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.