اجرای موسیقی شاد در محوطه بیمارستان صدوقی یزد برای بیماران کرونایی

رییس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد از اجرای موسیقی شاد در محوطه بیمارستان شهید صدوقی یزد با هدف ایجاد فضایی شاد و مفرح برای پرستاران و بیماران کرونایی خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عباس ملازینلی اظهار کرد: این برنامه با محوریت واحد فرهنگی سازمان و با هماهنگی مدیریت بیمارستان شهید صدوقی برگزار شد تا تجدید روحیه‌ای برای بیماران و پرستاران درگیر با بیماری کرونا باشد.

وی با بیان اینکه استفاده از زبان هنر و به ویژه موسیقی یکی از راه‌های ایجاد شادی و نشاط در بازه زمانی کنونی است، افزود: این گروه با اجرای موسیقی اصیل جنوبی در محوطه بیمارستان تلاش کرد تا لحظاتی شاد را برای پرستاران و بیماران نظاره‌گر از پشت پنجره‌ها ایجاد کنند.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد گفت: این سازمان از آغازین روزهای شیوع این بیماری در راستای مأموریت‌های خود کارهایی کرده است و آموزش شهروندان یکی از مهم‌ترین وظایفی بود که در این مدت از طریق تولید محتواهای بصری و چند رسانه‌ای در سطح شهر و شبکه‌های اجتماعی انجام دادیم که امیدواریم مؤثر واقع شده باشد.

وی با اشاره به آمار بالای شیوع این بیماری در شهر ضمن دعوت از شهروندان به ماندن در منازل تصریح کرد: تنهای راهی که در حال حاضر جوابگوی مقابله با این بیماری بوده قرنطینه خانگی است که قطعاً رعایت این مهم از سوی شهروندان فهیم یزدی جدی گرفته می‌شود.

ملازینلی با قدردانی از کادر درمانی و پزشکی که این روزها شبانه روز به مردم خدمت می‌کنند، تاکید کرد: اقدامات آموزشی و فرهنگی از سوی این سازمان تا شکست کامل ویروس کرونا ادامه خواهد داشت.

کد خبر 416105

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.