انتقال بخشی از حمل ونقل برون شهری پایانه صفه به پایانه کاوه

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان گفت: بخشی از حمل ونقل برون شهری پایانه صفه تا اطلاع ثانوی به پایانه مسافربری کاوه منتقل شده و از صفه انجام نمی‌شود.

عباس محبوبی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: سایر پایانه‌های مسافربری شهر اصفهان شامل پایانه کاوه در شمال شهر، پایانه جی در شرق، پایانه صمدیه و پایانه زاینده رود در غرب اصفهان فعال است و سفرهای برون و درون شهری در آنها انجام می‌شود.

وی تصریح کرد: سفرهای جاده‌ای بیش از ۸۰ درصد کاهش داشته و انجام اقدامات ضدعفونی و پیشگیری از شیوع کرونا در سالن‌های انتظار، سرویس‌های بهداشتی و کل مجموعه فضای ترمینال‌ها روزانه دو مرتبه در دستور کار قرار گرفته است.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان با بیان اینکه هیچ محدودیت سفری به ما اعلام نشده و این امر تا از طریق دولت و نهادهای مربوطه به ما ابلاغ نشود اجازه انجام آن را نداریم زیرا مردم نیازمند سفر و رفت‌وآمد هستند، گفت: مردم فهیم و آگاه قطعاً سفرهای غیرضروری را کنسل کرده و کاهش آن به وضوح مشخص است.

وی با بیان اینکه در پایانه کاوه اتاق ویژه‌ای به ستاد مدیریت بحران اختصاص داده شده است، افزود: حدود ۱۰ بنر اطلاع‌رسانی پیرامون راهکارهای پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا در پایانه‌های شهر نصب شده است.

محبوبی ادامه داد: شست و شوی کف سالن پایانه‌ها با محلول ضد عفونی کننده آنتی‌باکتریال در حال انجام بوده و مهرهای نمازخانه پایانه‌ها ضدعفونی شده است.

وی با بیان اینکه مخازن آب تا حد PPM2 کلرزنی شده است، گفت: فضاهای عمومی در اختیار پایانه‌ها از جمله راهروها، سکوها، فضای ورودی به پایانه‌ها و محیط پیرامونی آن گندزدایی شده است.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان با تاکید بر اینکه رانندگان باید در طول سفر رعایت نکات بهداشتی را مدنظر قرار دهند، گفت: حتی در زمان خالی یا پر کردن بار مسافران باید از اسپری‌های لازم ضدعفونی کننده استفاده و برای استفاده کارکنانی که مستقیم با مردم در تماس هستند ماسک‌ها و مواد ضدعفونی کننده ارائه شود.

کد خبر 416090

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.