تعطیلی مجموعه های ورزشی و وسائل بازی پارک‌ها در مناطق ۱۵ گانه

معاون خدمات شهری شهردار اصفهان گفت: براساس مصوبات ستاد مبارزه با کرونا شهر اصفهان تمامی مجموعه های ورزشی، تفریحی و وسائل بازی‌ پارک‌های شهر غیر فعال است.

حسین امیری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: بر اساس مصوبات ستاد مبارزه با شیوع کرونا شهر اصفهان مجموعه‌های حرکت درمانی،وسائل بازی‌، مجموعه‌های فرهنگی مستقر در پارک‌ها با نصب علائم هشدار به منظور عدم استفاده غیر فعال شده‌اند.

وی افزود: مجموعه شهرداری اصفهان با تمامی امکانات در جهت مقابله با شیوع ویروس کرونا که این روزها باعث بروز مشکلات بسیاری برای هموطنان شده، به صحنه آمده و تا ریشه کنی کامل آن به فعالیت خود ادامه خواهد داد.

جانشین ستاد کرونا در شهر اصفهان تصریح کرد: به منظور ایجاد نظم و انضباط شهری نزدیک به ۴۵ اکیپ گشت زنی توسط اداره کل پیشگیری و رفع تخلفات شهری در سطح شهر مستقر شده که به صورت شبانه روزی فعال است.

وی با بیان اینکه طبق مصوبات ستاد کرونا استان اصفهان پارک خودرو در حاشیه رودخانه ممنوع است، گفت: طی هماهنگی کامل با عوامل نیروی انتظامی به صورت جدی با موضوع پارک خوابی و ماشین خوابی به ویژه در پارک‌های حاشیه زاینده رود برخورد می‌شود.

امیری ادامه داد: بر اساس  برنامه ریزی تمام مسیرهای منتهی به مجموعه‌های ناژوان و صفه تا اطلاع ثانوی مسدود است.

معاون خدمات شهری شهردار اصفهان گفت: طی چند روز گذشته تاکنون به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا بیش از ۶۰ هزار بسته بهداشتی بین ساکنان مناطق کمتر برخوردار شهر توزیع شده است.

وی از شهروندان درخواست کرد: با رعایت مسائل بهداشتی و خارج نشدن از منزل تا ریشه کنی کامل این ویروس خادمان خود در شهرداری و مجمعه‌های درمانی و خدماتی را یاری کنند.

کد خبر 416086

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.