لایروبی معابر قبل از وقوع بارش‌ها در اصفهان

معاون شهردار اصفهان گفت: برای رفع آبگرفتگی‌های احتمالی نیروهای عملیاتی حوزه معاونت خدمات شهری و اجرایی در حالت آماده‌باش کامل هستند.

حسین امیری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: به منظور جلوگیری از آبگرفتگی در سطح شهر، معابر اصفهان پیش از وقوع بارش باران لایروبی شده است.

وی افزود: با توجه به رصد سامانه‌های هواشناسی توسط شهرداری اصفهان و احتمال بارش باران در ایام نوروز در شهر، شهرداری دستورالعمل‌هایی را برای مقابله با آبگرفتگی های احتمالی برنامه ریزی و اجرایی کرده است، اقدامات لازم در این زمینه برای رویارویی بهتر با شرایط جوی ناپایدار انجام گرفته که بدین ترتیب نیروهای عملیاتی حوزه معاونت خدمات شهری و اجرایی در حالت آماده‌باش کامل هستند.

معاون خدمات شهری شهردار اصفهان ادامه داد: میزان آمادگی مناطق ۱۵ گانه و نیز نیروهای خدماتی و عملیاتی که در حوزه‌های اجرایی فعالیت می‌کنند بررسی شده و اقدامات لازم پیشگیرانه در سطح معابر و نقاط مختلف شهر اجرایی شده است.

وی با بیان اینکه کنترل آب‌های سطحی و روان آب‌ها یکی از اقدامات مهم برای جلوگیری از بروز آبگرفتگی در سطح معابر شهر است، اظهار کرد: به تازگی نهرهای معابر لایروبی شده و جهت کنترل آب‌های سطحی حاصل از بارندگی در سطح شهر پیش بینی لازم شده است.

امیری با اعلام شماره ۱۳۷ به عنوان شماره ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان، گفت: این شماره به‌صورت شبانه روزی در اختیار همشهریان است تا مشکلات خود اعم از آبگرفتگی احتمالی و سایر مشکلات مربوط به شهرداری را گزارش دهند.

کد خبر 416084

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.