۴ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۰
وقوع ۱۸ حریق و حادثه در اصفهان

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گفت: در سومین روز از فروردین‌ماه سال‌جاری ۱۸ مورد حریق و حادثه در شهر اصفهان رخ داده است.

آتشپاد محسن گلابی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در سومین روز از فروردین‌ماه سال‌جاری چهار مورد حریق و ۱۴ مورد حادثه در شهر اتفاق افتاده که با حضور بموقع نیروهای آتش نشان اطفا و امدادرسانی شده است.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان تصریح کرد: از روز اول نوروز امسال تاکنون حادثه مهمی در شهر رخ نداده است.

وی با بیان اینکه به منظور مقابله با انتشار ویروس واگیردار کرونا آتش نشانی تمهیدات ویژه‌ای در نظر گرفته است، گفت: برای استفاده تمام آتش نشانان، ایستگاه‌ها و محل‌های قرار گیری امکانات آتش نشانی اصفهان مواد ضد عفونی خریداری و ارائه شده است.

آتشپاد گلابی ادامه داد: برای ورود آتش نشانان به محل حوادث نکات ایمنی تذکر داده شده تا در صورتی که موارد مشکوک یا محل آلوده است تمهیدات لازم را در نظر گرفته و از لباس‌های مخصوص استفاده کنند.

وی با بیان اینکه هر شب عملیات مهپاشی و ضدعفونی معابر شهر با استفاده از هشت دستگاه خودروی تجهیز شده این سازمان انجام می‌شود، تصریح کرد: در عملیات مهپاشی و ضدعفونی معابر شهر، نیروهای عملیاتی این سازمان با پوشش حفاظت ایمنی کامل حاضر شده، ضدعفونی معابر را در نهایت دقت و توجه انجام می‌دهند.

کد خبر 416079

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.