هیچ خودروی خارج از استان اجازه ورود به یزد را ندارد

شهردار یزد گفت: اقدامات شهرداری برای مقابله با شیوع کرونا مستمر انجام می شود و شرایط به گونه ای است که هیچ خودروی خارج از استان یزد نمی تواند وارد آن شود.

جمال الدین عزیزی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: اقدامات ضد عفونی شهر و همکاری با اداره اماکن در جهت کنترل بسته بودن اصناف مختلف در حال انجام است و اجراییات شهرداری برای پلمب مراکز غیر مجاز همکاری لازم را با مسئولان انجام داده است.

شهردار یزد عنوان کرد: جمع آوری زباله‌های عفونی از خانه‌های دارای بیمار کرونایی توسط پیمانکار زباله‌های عفونی شهرداری یزد انجام می‌شود و به شکل بهداشتی دفن می‌شود.

وی با بیان اینکه جلساتی با جایگاه داران پمپ بنزین، سوپرمارکت‌ها و نانواها در شهرداری یزد برگزار شد، افزود: موارد بهداشتی و لازم جهت پیشگیری از شیوع کرونا به آنها توصیه شده و با متخلفان هم برخورد می‌شود.

عزیزی با بیان اینکه کمیته اجرایی و عملیاتی مقابله با شیوع کرونا به طور مستمر در شهرداری تشکیل و رعایت همه موارد کنترل و پیگیری می‌شود، گفت: به دستور استاندار و فرماندار یزد در کمیته اجرایی و عملیاتی مقابله با سیوع کرونا در شهرداری یزد تصمیم گرفته شد تمام راه‌های ورودی و خروجی یزد مسدود شود و فقط ورودی از سمت میدان مدرسی باز است و خودروهای شهر یزد اجازه ورود به شهر را دارند همچنین سایر خودروها از مسیر کمربندی برای عبور خارج از شهر هدایت می‌شوند.

وی با بیان اینکه امیدواریم با این اقدامات روند شیوع بیماری کرونا کاهش یابد، افزود: شرایط به گونه‌ای است در صورتی که خودرویی خارج از استان یزد وارد شود باید از استان خارج شده و هیچکدام از شهرستان‌ها اجازه ورود خودرو را نمی‌دهند.

وی افزود: مرکز مقابله با بحران‌های زیستی تکمیل و در اختیار بیمارستان شهید صدوقی یزد قرار گرفته تا هر بهره برداری که لازم است انجام شود.

کد خبر 416055

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.