آماده‌باش نیروهای شهرداری سبزوار

نیروهای ستاد مدیریت بحران شهرداری سبزوار در پی هشدارهای هواشناسی خراسان رضوی مبنی بر بارش باران و جاری شدن سیلاب، در قالب کارگروه‌های چهارگانه در آماده‌باش کامل قرار گرفتند.

به گزارش ایمنا، فریدون نقابی، دبیر ستاد مدیریت بحران شهرداری سبزوار اظهار کرد: با توجه به آغاز بارندگی در این شهر از صبح امروز و احتمال آبگرفتگی معابر، نیروهای خدمات شهری، مدیران و کارکنان شهرداری، واحدهای آتش نشانی، خدمات شهری و ترافیکی در حالت آماده باش کامل هستند.

وی افزود: تمهیدات لازم با همکاری اعضای ستاد مدیریت بحران شهرستان سبزوار برای جلوگیری از ورود سیلاب به داخل شهر و معابر عمومی فراهم شده است.

دبیر ستاد مدیریت بحران شهرداری سبزوار ادامه داد: شهروندان می‌توانند در صورت بروز هرگونه حادثه بر اثر بارندگی با سازمان آتش‌نشانی سبزوار با شماره ۱۲۵ یا با اتاق بی‌سیم شهرداری سبزوار با شماره‌های ۱۳۷ و ۴۴۲۲۱۹۶۵ تماس بگیرند.

نقابی ادامه داد: بر اساس پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی خراسان رضوی، سامانه بارشی که ظرف دیروز در استان فعال شده است تا روز چهارشنبه_ ششم فروردین‌ماه جاری فعال خواهد بود و بر این اساس این اداره کل نسبت به احتمال آبگرفتگی معابر شهری، سیلابی شدن مسیل‌ها و جاده‌ها در سطح استان به عموم مردم هشدار داده است.

منبع: ایرنا

کد خبر 416050

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.