غربالگری ۲۸۷ هزار نفر در ایستگاههای تب سنجی اصفهان/ ۸۶۵ نفر به مراکز درمانی ارجاع شدند

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان گفت: ۲۸۷ هزار و ۲۲۶ نفر در مسیرهای خروجی و پایگاههای غربالگری استان به منظور پیشگیری از شیوع کرونا تب سنجی و غربالگری شدند و از این شمار ۸۶۵ نفر به مراکز درمانی انتقال یافتند.

علی محمد هاشمی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، با اعلام این خبر اظهار کرد: در پی شیوع و انتشار ویروس کرونا در این استان، از ۲۴ اسفندماه نیروهای عملیاتی استان در قالب ۳۰ پرسنل و ۱۳۵ عضو داوطلب شامل نجاتگر، داوطلب و جوانان در ۶۶ پایگاه تب سنجی مستقر شدند و با همکاری شبکه بهداشت، اورژانس، نیروی انتظامی، پلیس راه و راهداری به پایش سلامت و غربالگری از مردم اقدام کردند.

وی با تاکید بر اینکه مردم به هیچ عنوان از خانه خارج نشوند، افزود: از ابتدای استقرار نیروها تا پایان روز یکشنبه سوم فروردین ۲۸۷ هزار و ۲۲۶ نفر در ایستگاههای سلامت استان غربالگری و ۸۶۵ نفر از خدمت گیرندگان به مراکز درمانی ارجاع شدند.

محمد هاشمی اظهار کرد: اعضای داوطلب، جوانان و نجاتگران این جمعیت در سراسر شعب استان روزانه معابر، خیابان‌ها و اماکن عمومی را ضدعفونی و گندزدایی کرده و در آموزش همگانی در این زمینه مشارکت می‌کنند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان با بیان این که با همکاری امدادگران استان هشدارهای لازم برای ماندن در خانه و قطع زنجیره انتقال کرونا به مردم در سطح شهرها اعلام می‌شود در ادامه از مردم خواست از مسافرت به این استان خودداری کرده و توجه داشته باشند که تنها راه توقف انتشار ویروس و قطع زنجیره کرونا، ماندن مردم در خانه و رعایت مسائل بهداشتی است.

کد خبر 416043

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.