جمع‌آوری ۱۳چادر مسافرتی در شهر/ برخورد قانونی با پارک‌خوابی و ماشین خوابی

مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان گفت: از ساعت هفت صبح روز گذشته (یکشنبه) تا هفت صبح امروز تعداد ۱۳ چادر مسافرتی توسط نیروهای گشت ویژه این اداره کل در سطح شهر جمع آوری شده است.

حسن محمدحسینی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در صورتی که فرد یا مسافری اقدام به برپایی چادر در سطح شهر اصفهان کند در نهایت احترام تذکرات لازم به آنها داده می‌شود و مأموران در محل می‌مانند تا چادرها جمع شود.

وی تصریح کرد: بر اساس هماهنگی‌های صورت گرفته با نیروی انتظامی به صورت جدی با موضوع پارک خوابی و ماشین خوابی به ویژه در پارک‌های حاشیه زاینده رود برخورد قانونی می‌شود.

مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان ادامه داد: از ساعت هفت صبح روز گذشته تا ساعت هفت صبح امروز تعداد دو نفر متکدی و بساط سه دستفروش از سطح شهر جمع‌آوری شده است.

وی افزود: در این بازه زمانی سه مورد تذکر بازاریاب اسکان غیرمجاز انجام شده، اما موردی در ارتباط با جمع‌آوری این افراد نداشتیم.

محمدحسینی با بیان اینکه از روز گذشته تاکنون راهنمایی خودرو مسافران (مطابق ضوابط و شرایط ستاد پیشگیری از کرونا) ۱۵ مورد انجام شده است، گفت: اقدام جهت تخلف مشاورین املاک موردی از مناطق گزارش نشده است.

وی با بیان اینکه در ستاد پیشگیری از شیوع کرونا مسئولیت کارگروه نظم و انضباط شهری بر عهده اداره کل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان گذاشته شده است، افزود: با برنامه‌ریزی‌های شده نزدیک به ۴۵ اکیپ در سطح شهر فعال شده که به صورت شبانه روزی در حال گشت زنی هستند.

کد خبر 416020

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.