۳ فروردین ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۱
هیچکس سانچز را نمی‌خواهد

الکسیس سانچز پس از پشت سر گذاشتن فصلی ناموفق در اینتر به عنوان بازیکن قرضی، حالا شانس کمی برای ماندن در این باشگاه دارد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از کالچو مرکاتو، الکسیس سانچز و باشگاه اینترمیلان به بن بست رسیده اند و شواهد حاکی از آن است که باشگاه اینتر هیچ تمایلی برای به خدمت گرفتن دائمی سانچز ندارد.

سانچز پس از پیوستن به باشگاه منچستر یونایتد با اقبال خوبی مواجه نشد و در نهایت مجبور شد تا به صورت قرضی از این باشگاه جدا شود. دوران ناموفق وینگر شیلیایی در ایتالیا نیز ادامه پیدا کرد و وی نتوانست مطابق با انتظارات ظاهر شود.

با توجه به مصدومیتی که جدیداً گریبان گیر این بازیکن شده و البته مسئله تعلیق رقابت‌های اروپایی، باشگاه اینتر اعلام کرده است که تمایلی به ادامه حضور سانچز در این باشگاه ندارد. نه تنها سانچز خرج زیادی را روی دست اینتری ها می‌گذارد، بلکه باعث می‌شود این باشگاه گزینه‌های دیگر را نیز در نظر نگیرد. این همه مشکل آن هم برای بازیکنی که فعلاً مصدوم است و اگر مصدوم هم نباشد، عملکرد درخشانی از او انتظار نمی‌رود.

به نظر می‌رسد تنها راهی که اینتری ها حاضر به ماندن سانچز می‌شوند، کاهش دستمزد او مبلغی است که این باشگاه باید به شیاطین سرخ بپردازد. البته مشخص نیست که منچستری‌ها به این مسئله راضی شوند یا خیر اما احتمال آن دور از ذهن نیست. تقریباً هیچ تیمی مایل نیست با قیمت بالایی سانچز را به خدمت بگیرد و دوران قرضی او در اینتر هم یک شکست در دوران حرفه ای این بازیکن بوده.

با پایان یافتن قرارداد سانچز به عنوان بازیکن قرضی و البته احتمال به فروش رسیدن لائوتارو مارتینز، می‌توان انتظار داشت که نراتزوری در بازه نقل و انتقالاتی بعدی حداقل دو مهاجم تازه به خدمت بگیرد.

کد خبر 416010

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.