تراژدی مرگ مشکوک کارتن‌خواب‌ها در تهران

دومین خودکشی سال ۹۹، تیرباران جوان موتور سوار در روز اول سال نو، به کما رفتن یک مداح پیشکسوت، مرگ تلخ نوجوان ۱۲ ساله در جاده ورزقان و نجات جان کوهنورد ۳۰ ساله در ارتفاعات قلات شهرکرد، عناوین مهم ترین حوادث ۲۴ ساعت گذشته است که می‌خوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، دو مرد کارتن خواب در دو سناریوی جداگانه به خواب ابدی رفتند.

ساعت ۶ صبح روز گذشته رهگذران در ضلع جنوبی میدان رسالت مشاهده کردند مرد ژولیده‌ای در کنار پله برقی پل عابرپیاده به حالت طاق باز روی زمین افتاده است. صحنه مشکوک بود که پلیس و عوامل اورژانس در محل حاضر شدند و مرگ این مرد کارتن خواب تأیید شد. در بررسی‌ها هیچ مدرک شناسایی همراه مرد کارتن خواب نبود و هیچ آثاری مبنی بر جنایت نیز روی بدن این مرد وجود نداشت که جسد به پزشکی قانونی منتقل شد.

دومین جسد ساعت ۹:۴۵ صبح‌روز گذشته در خیابان مطهری به پلیس گزارش شد که مأموران با حضور در محل با جسد مرد ۴۵ ساله روبرو شدند که هیچ آثاری مبنی بر قتل روی جسد وجود نداشت.  بازپرس ویژه قتل دستور داده تا جسدهای کشف شده برای بررسی‌های بیشتر به پزشکی قانونی منتقل شود تا راز مرگ آنها فاش شود.

دومین خودکشی سال ۹۹

مرد جوان در یک تراژدی تلخ به زندگی خود پایان داد. ساعت ۶:۱۵ صبح امروز سقوط مرگبار مرد جوانی از روی پل اتوبان همت به یادگار پلیس پایتخت مخابره شد و تیمی از مأموران به محل اعزام شدند. مأموران برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند و مشخص شد مرد ۳۵ ساله پس از پریدن از روی پل به زندگی خود پایان داده است. جسد به پزشکی قانونی منتقل شده و تحقیقات‌برای بررسی‌های بیشتر علت این اقدام تلخ ادامه دارد.

تیرباران جوان موتور سوار در روز اول سال نو

موتورسیکلت سوار جوان در اولین روز فروردین در آبادان توسط سرنشینان خودرو پژو ۴۰۵ به گلوله بسته شد. در پی تماس تلفنی با مرکز اورژانس ۱۱۵ آبادان درساعت ۲۲:۳۰ دقیقه مبنی بر وقوع یک فقره حادثه تیرخوردگی بلافاصله پرسنل اورژانس به محل اعزام شدند. یک پسر جوان توسط افرادی ناشناس با گلوله زخمی شده بود که این فرد بلافاصله توسط پرسنل اورژانس به بیمارستان شهید بهشتی آبادان انتقال داده شد.

پسر جوان پس از انتقال به بیمارستان در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: باموتور سیکلت در حال عبور از منطقه ایستگاه ۱۰ کوی قدس بودم که چند نفر که آنها را می‌شناختم سوار بر یک پژوی ۴۰۵ به من نزدیک شدند و با در دست داشتن یک کلت کمری و کلاشینکف به سمت من شلیک کردند.

در این حادثه مرد جوان موتور سوار مورد اصابت گلوله جنگی قرار گرفت اما حال عمومی وی خوب است. یک منبع آگاه پلیس آبادان اعلام کرد که شناسایی و دستگیری عاملین این تیراندازی در دستور کار پلیس قرار دارد.

به کما رفتن یک مداح پیشکسوت

محمود اکبرزاده، از پیر غلامان و شاعران اهل بیت (ع) که اهل مشهد است، از چند روز پیش در بخش مراقبت‌های ویژه بستری است.

محمود اکبرزاده، متولد سال ۱۳۱۲ است که مداحی را از ۱۳۲۵ شروع کرده است و علاوه بر پیرغلامی اهل بیت (ع)، خادم حرم امام رضا (ع) نیز هست. او همچنین سابقه ریاست کانون مداحان مشهد را داراست.

این پیرغلام اهل بیت (ع)، این روزها براثر بیماری در کما بستری است.

مرگ تلخ نوجوان ۱۲ ساله در جاده ورزقان

 سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی، گفت: واژگونی خودرو سمند در جاده "ورزقان-خاروانا"، سه راهی قره قیه، پنج مصدوم برجا گذاشت و منجر به فوت یک پسر ۱۲ ساله شد.

وحید شادی‌نیا  از انتقال مصدومان حادثه به بیمارستان علامه جعفری شهرستان ورزقان خبر داد.

نجات جان کوهنورد ۳۰ ساله در ارتفاعات قلات شهرکرد

امدادگران هلال احمر چهارمحال و بختیاری جان کوهنورد ۳۰ ساله گرفتار در ارتفاعات"قلات" شهرکرد را نجات دادند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گفت: پس از اعلام سقوط یک نفر از ارتفاعات در منطقه "قلات" شهرکرد دو تیم شش نفری واکنش سریع استان به منطقه "قلات" شهرکرد اعزام شدند و پس از هفت ساعت تلاش موفق به نجات جان این کوهنورد جوان شدند.

سید احمد مرتضوی فرد افزود: این جوان ۳۰ ساله همراه با پنج نفر از دوستان خود برای گردش به ارتفاعات هزار متری این کوه رفته بودند که بر اثر سقوط از ناحیه دست، پا و سر دچار آسیب شد.

وی گفت: امدادگران پس از انتقال این جوان از ارتفاعات وی را به نیروهای اورژانس ۱۱۵ تحویل دادند.

مرتضوی فرد ازهم استانی‌ها درخواست کرد: بدون آشنایی با اصول فنی و تجهیزات کوهنوردی به مناطق کوهستانی و ارتفاعات نروند.

سقوط بالگرد آمریکایی ارتش مکزیک

سقوط یک فروند بالگرد نیروی هوایی مکزیک یک کشته و چندین زخمی برجای گذاشت.

مقامات مکزیک اعلام کردند یک فروند بالگرد آمریکایی «بلک هاوک- یو ایچ» نیروی هوایی این کشور در ایالت وراکروز در جنوب خلیج مکزیک سقوط کرد.

سقوط این بالگرد نیروی هوایی مکزیک، یک کشته و ۱۰ زخمی از پرسنل نظامی این کشور برجا گذاشت.

این بالگرد در حالی در منطقه کوهستانی زونگولسیا دچار سانحه شد که در حال پشتیبانی عملیات افسران پلیس ایالتی در یک عملیات آدم ربایی بود.

کد خبر 416007

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.