۳ فروردین ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۱
احتمال تعطیلی بوستان‌های تهران

در این بسته خبری از انتشار پنجمین آمار نامه شهرداری قزوین تا ضدعفونی معابر و خیابان‌های رشت توسط آتش نشانی و بازرسی هشت اکیپ ویژه نوروز از مجموعه‌های ورزشی تهران را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور شاهد رویدادهای مهمی در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری را مرور می‌کنیم:

مردم زباله‌های خانگی را تفکیک نکنند

روح الله عظیمی، مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری بجنورد از شهروندان درخواست کرد طرح تفکیک زباله تر و خشک از مبدا را تا اطلاع ثانوی برای پیشگیری از انتقال و شیوع ویروس کرونا انجام ندهند.

بازرسی هشت اکیپ ویژه نوروز از مجموعه‌های ورزشی تهران

امیر محسنی، مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران از انجام بازرسی مجموعه‌های ورزشی شهرداری تهران توسط هشت اکیپ ویژه خبر داد.

انتشار پنجمین آمار نامه شهرداری قزوین

عباس کشاورز صفیئی، معاونت برنامه ریزی شهردار قزوین گفت: پنجمین آمار نامه شهرداری قزوین بیانگر مجموعه فعالیت‌هایی است که در سال ۹۷ در واحدهای وابسته به شهرداری قزوین انجام گرفته و قابلیت توصیف کمی داشته‌اند.

میادین میوه و تره بار تهران تعطیل نیست

سید سعید راد، مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران گفت: میادین میوه و تره بار تعطیل نمی‌شوند.

کاهش ۶۰ درصدی تردد خودروها در تبریز

اصغر آدی بیگ، مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تبریز از کاهش ۶۰ درصدی تردد خودروها در سطح شهر در مقایسه با نخستین روزهای فروردین سال گذشته خبر داد.

ضدعفونی معابر و خیابان‌های رشت توسط آتش نشانی

ضدعفونی و گندزدایی معابر رشت در راستای مبارزه با ویروس کرونا توسط سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری این شهر همچنان ادامه دارد.

زاهدان پیشتاز در گندزدایی و ضدعفونی معابر و اماکن عمومی

محمد امیر براهویی، معاون خدمات شهری شهرداری زاهدان گفت: در پی شیوع کرونا ویروس و در راستای جلوگیری از انتشار آن، زاهدان در سطح کشور نسبت به دیگر شهرها در عملیات گندزدایی و ضدعفونی معابر و اماکن عمومی پیشتاز بوده است، چنان که بسیاری از کلان شهرها بعد از شهرداری زاهدان عملیات گندزدایی و ضدعفونی را آغاز کردند.

کاهش ۸۰ درصدی ترددها در پایانه‌های مسافربری اصفهان

عباس محبوبی، مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان خبر از کاهش ۸۰ درصدی ترددها در پایانه‌های مسافربری اصفهان داد.

احتمال تعطیلی بوستان‌های تهران برای مقابله با کرونا

محمد علی مختاری، مدیرعامل سازمان بوستان‌های شهرداری تهران از آمادگی برای تعطیلی بوستان‌های تهران برای مقابله با ویروس کرونا خبر داد.

مسیل‌های شیراز پاکسازی شد

روابط عمومی شهرداری شیراز از پاکسازی مسیل‌ها برای مواجهه با بارندگی‌های رگباری خبر داد.

کد خبر 416002

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.