نسخه ۵G "گلکسی A۷۱" چه ویژگی هایی دارد؟

نسخه ۵G گوشی گلکسی A۷۱ سامسونگ، یکی از قدرتمندترین محصولات میان‌رده موجود در بازار است که از دوربین چهارگانه بهره می‌برد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، ابعاد نسخه ۵G گوشی جدید ۱۶۲.۶ * ۷۵.۵ میلی‌متر، ضخامت آن ۸.۱ میلی‌متر و وزن آن نیز ۱۸۵ گرم است. با توجه به اطلاعات ثبت شده در سایت TENAA، گوشی گلکسی A۷۱ ۵G با اینکه از فناوری ارتباطات ۵G استفاده می‌کند، به تراشه اسنپدراگون ۸۶۵ یا اکسینوس ۹۹۰ مجهز نیست؛ شرکت سامسونگ برای این مدل گوشی از تراشه اکسینوس ۹۸۰ استفاده کرده است.

تراشه اکسینوس ۹۸۰ که با حافظه رم ۸ گیگابایتی همراه است، بر اساس لیتوگرافی هشت نانومتری ساخته شده و دارای هشت هسته بوده که دو هسته آن از نوع Cortex-A۷۷ و ۶ هسته دیگر از نوع cortex-A۵۵ است. از آنجایی که این تراشه به مودم ۵G داخلی مجهز شده است، به شدت میزان مصرف انرژی را کاهش می‌دهد. علاوه بر این، گوشی هوشمند جدید از درگاه USB-C، جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری، بلوتوث ۵.۰ و وای فای ac بهره می‌برد.

گوشی گلکسی A۷۱ نسخه ۵G مبتنی بر اندروید ۱۰ است و رابط کاربری One Ui ۲.۰ یا نسخه جدیدتر یعنی One Ui ۲.۱ برای آن تعبیه شده است. این مدل گوشی به دوربین چهارگانه مجهز است که شامل دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، دوربین فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی، دوربین پنج مگاپیکسلی برای استفاده در حالت ماکرو و یک دوربین پنج مگاپیکسلی دیگر با قابلیت سنجش عمق می‌شود؛. دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی نیز در قاب جلویی این گوشی قرار گرفته است.

انرژی مورد نیاز این گوشی هوشمند از طریق یک باتریچهار هزار و ۳۷۰ میلی آمپر ساعتی تامین می‌شود. این گوشی به فناوری شارژ سریع ۲۵ واتی نیز مجهز است. هنوز زمان عرضه، رنگبندی و قیمت این گوشی مشخص نشده، اما انتظار می‌رود تا روزهای آینده اطلاعات بیشتری در مورد آن منتشر شود. تاکنون هیچ رندر یا تصویری از نسخه ۵G میان رده گلکسی A۷۱ منتشر نشده، اما بدون شک طراحی ظاهری آن تفاوت چندانی با نسخه LTE نخواهد داشت.

کد خبر 416001

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.