آخرین وضعیت راه‌های استان اصفهان / دو تصادف منجر به فوت در صبح امروز

رئیس پلیس راه استان اصفهان آخرین وضعیت جاده‌های استان اصفهان را با توجه به بارش‌های شب گذشته تاکنون را تشریح کرد.

سرهنگ حسین پور قیصری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به کاهش ۸۰ درصدی تردد در جاده‌های استان اصفهان طی دو روز گذشته نسبت به مدت مشابه سال گذشته اظهار کرد: با این حال صبح امروز دو حادثه واژگونی خودروی منجر به فوت در جاده‌های استان اصفهان گزارش شده است.

وی ادامه داد: این حوادث شامل واژگونی سواری ال ۹۰ در کوهپایه و دیگری محور داران نجف آباد بوده است.

رئیس پلیس راه استان اصفهان عدم توجه به جلو و عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه را از دلایل وقوع این حوادث اعلام کرد و گفت: درخواست ما از مردم این است که در این شرایط نامناسب آب و هوایی از هر گونه تردد غیرضروری با سرعت بالا پرهیز کنند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر محورهای داران، خوانسار، فریدونشهر، شهرضا و سمیرم بارش برف گزارش شده است، افزود: در غرب، جنوب، گلپایگان و شهر اصفهان نیز بارش باران را داشته‌ایم.

سرهنگ پورقیصری با بیان اینکه چنانچه خودروها سرعت و سبقت مطمئنه را نداشته باشند، مشمول اعمال قانون خواهند شد، اضافه کرد: توقیف‌های ساعتی در کنار تیم‌های گشتی و همچنین توقیف خودروها در پارکینگ‌ها نیز از دیگر ابزارهای کنترلی قانونی نیروی انتظامی در این شرایط بحرانی است.

وی افزود: باید توجه داشت که همه محورهای استان اصفهان به جز مسیر پشتکوه فریدونشهر باز است.

رئیس پلیس راه استان اصفهان با اشاره به فعالیت همه دوربین‌های سطح جاده‌های استان برای ثبت تخلفات رانندگان گفت: همچنین تیم‌های نامحسوس پلیس در جاده‌های استان اصفهان فعالیت شبانه روزی دارند.

کد خبر 415972

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.