مهریز پذیرای میهمانان نوروزی نیست

شهردار باغشهر تاریخی مهریز با تاکید بر این که در حال حاضر تمام امکانات و ظرفیت‌های شهرداری مهریز در جهت جلوگیری از شیوع کرونا بکارگیری شده، گفت: فعلاً پذیرای میهمانان نوروزی در سال ۹۹ نخواهیم بود.

به گزارش ایمنا، امیرحمزه زارع‌زاده ضمن تبریک سال نو و آرزوی سلامتی برای هموطنان، اظهار کرد: امسال جهت جلوگیری از شیوع بیماری کرونا، پذیرای میهمانان نوروزی نخواهیم بود.

وی با بیان اینکه بعد از غلبیه بر کرونا میزبان هموطنان عزیز در این شهرستان خواهیم بود، افزود: بهترین مکان برای حفظ سلامتی مردم، ماندن در خانه است لذا از مسافران تقاضا داریم که مسافرت خود به باغ شهر تاریخی استان را فرصت دیگری موکول کنند.

شهردار مهریز ادامه داد: در حال حاضر طرح غربالگری و تب سنجی در ورودی باغشهر تاریخی مهریز انجام می‌شود و اگر با مورد مشکوکی برخورد شود، بلافاصله تصمیم‌های لازم را خواهیم گرفت.

زارع‌زاده از شهروندان مهریزی نیز خواست از طریق در خانه ماندن، در حفظ سلامتی خانواده خود سهیم و به غیر از موارد ضروری از منزل خارج نشوند.

وی ابراز امیدواری کرد با پشتیبانی و همراهی شهروندان مهریزی در سال جدید طرح‌های عمرانی و خدماتی شهرستان مورد بهره‌برداری قرار گیرد و با کار جهادی و مدیریت انقلابی رضایت دو چندان مردم مهریز جلب شود.

منبع: ایسنا

کد خبر 415967

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.