ممنوعیت فعالیت کلید به‌دست‌ها در برخی از استان‌های کشور

نایب رئیس اتحادیه مشاوران املاک گفت: فعالیت کلید به‌دست ها در استان‌های شمالی کشور همچون گیلان و مازندران و برخی از استان‌های دارای ظرفیت‌های گردشگری همچون اصفهان ممنوع شده است.

حسام عقبایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به شیوع ویروس کرونا در استان‌های مختلف کشور، اظهار کرد: کلید به دست‌ها در بازه زمانی شیوع ویروس کرونا در تهران فعالیتی نداشته‌اند.

وی افزود: فعالیت کلید به‌دست‌ها در استان‌های شمالی کشور همچون گیلان و مازندران و برخی از استان‌های دارای ظرفیت‌های گردشگری همچون اصفهان ممنوع شده و در صورتی که عوامل ذی‌ربط گزارشی مبنی بر فعالیت آن‌ها در هر نقطه از شهرهای مذکور دریافت کنند، به صورت جدی با آنها برخورد خواهد شد.

نایب رئیس اتحادیه مشاوران املاک تصریح کرد: بر اساس مصوبه ستاد مدیریت بحران کرونا، واحدهای صنفی مشاوره املاک نمی‌توانند همچون سال‌های گذشته اقدام به اجاره منازل و سوئیت به صورت موقت کنند و طبق مفاد ابلاغیه اتحادیه شهرهای مذکور به واحدهای صنفی خود، مشارکت در این امر ممنوع بوده و هر واحد صنفی که اقدام به اجاره دادن مسکن و سوئیت به افراد غیربومی کند با برخورد جدی بازرسی اصناف و پلمب واحد مواجه خواهد شد.

کد خبر 415961

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.