ضدعفونی پایانه های شهر اصفهان در دو نوبت

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان گفت: به دلیل شیوع ویروس کرونا آمار مسافران ورودی و خروجی پایانه‌های مسافربری شهر اصفهان نسبت به سال گذشته در همین ایام حدود ۸۰ درصد کاهش داشته است.

عباس محبوبی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به شرایط پایانه‌های مسافربری سطح شهر اصفهان اظهار کرد: این روزها به دلیل شیوع ویروس کرونا تعداد مسافران کمی از پایانه‌های مسافربری استفاده می‌کنند به نحوی که آمار مسافران پایانه‌های اصفهان نسبت به سال گذشته در همین ایام حدود ۸۰ درصد افت داشته است.

وی با اشاره به ضد عفونی مستمر پایانه‌های شهر اصفهان برای مقابله با شیوع ویروس کرونا، تصریح کرد: این کار در پنج پایانه شهرداری در دو نوبت صبح و بعدازظهر انجام می‌شود و شهرداری‌های مناطق و بسیج نیز همکاری بسیار خوبی در ضد عفونی کردن پایانه‌ها دارند و دیواره‌ها، سازه‌های عمرانی و سرویس‌های بهداشتی در پایانه‌ها به صورت مرتب ضد عفونی می‌شود.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان گفت: به شرکت‌های مسافربری مستقر در پایانه‌های شهر توصیه شده، پشت بلیت‌های صادره توصیه‌های بهداشتی و راهکارهای پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا را درج کنند و صندوق دار و سایر کارکنان از ماسک و دستکش یکبار مصرف استفاده کنند و پیشخوان‌ها و محیط کاری خود را مرتب ضدعفونی کنند که بر رعایت این موارد نظارت ویژه می‌شود.

محبوبی افزود: به رانندگان اتوبوس تذکرهای لازم داده شده که از حمل و جابجایی حیوانات، بارهای مشکوک، ماهی زنده، مواد پروتئینی توسط مسافران یا خودشان خودداری کنند.

وی از مردم درخواست کرد: تا جایی که امکان دارد در خانه‌های خود بمانند و سفرهای غیر ضروری را به زمان دیگری موکول کنند.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان با بیان اینکه اگر همه خواهان قطع کردن زنجیره کرونا در کشور هستیم لازم است مردم به هیچ عنوان در اماکن عمومی حضور پیدا نکنند، افزود: در حال حاضر بسیاری از امور مربوط به سازمان پایانه‌ها نیز به صورت دورکاری انجام می‌شود.

کد خبر 415948

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.