عابدی: پیام مقام معظم رهبری حکم حکومتی بود

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: فرمایشات مقام معظم رهبری فراتر از توصیه به دولت بود. این پیام را می‌توان به نوعی حکم حکومتی تلقی کرد.

حیدرعلی عابدی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا با اشاره به پیام مقام معظم رهبری به مناسبت سال نو اظهار کرد: سخنان مقام معظم رهبری با توجه به شرایط کشور بسیار هوشمندانه و کار گشا بود و باید تلاش شود به دور از ناامیدی‌هایی که تعطیلات ناشی از شیوع بیماری کرونا ایجاد کرده با برنامه ریزی های دقیق به فکر تامین معیشت مردم نیز باشیم. امید است تمامی مسئولان در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری گام بردارند.

وی افزود: فرمایشات مقام معظم رهبری فراتر از توصیه به دولت بود. این پیام را می‌توان به نوعی حکم حکومتی تلقی کرد، زیرا ایشان به مسئولین قوه مقننه و قضائیه نیز تاکید کردند که باید تلاش شود موانع تولید رفع شده و همچنین تولید کنندگان نیز تقویت شوند تا جهش مطلوبی را در جهت رونق تولید شاهد باشیم.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: رئیس جمهور نیز در اظهارات خود به ایجاد اقتصاد بدون نفت اشاره کرد اما به عقیده من دولت باید به سمتی حرکت کند که در کنار درآمد ناشی از مالیات، درآمدهای دیگری نیز از بنگاه‌های تولیدی اثر گذار دارا باشد.

عابدی خاطرنشان کرد: دولت باید در کنار درآمد نفتی که به دلیل تحریم‌های ظالمانه آمریکا با محدودیت روبرو است، به فکر در آمدهای دیگری از طریق معادن و کارخانه‌های سودآور باشد تا تمامی فشار تامین بودجه روی مردم و مالیاتی که می‌پردازند نباشد.

کد خبر 415915

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.