۲۳ تذکر به بازاریاب‌های اسکان غیرمجاز در اصفهان/ جمع‌آوری بساط ۴۹ دستفروش

مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان گفت: از روز ۲۵ اسفندماه سال گذشته تا صبح روز سوم فروردین ماه سال جاری۲۳ مورد تذکر به بازاریابان اسکان غیرمجاز در اصفهان توسط نیروهای گشت ویژه این اداره کل داده شده است.

حسن محمدحسینی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا با اشاره به آمار تجمعی یک هفته اخیر اظهار کرد: در فاصله زمانی ۲۵ اسفندماه سال ۹۸ تا صبح روز سوم فروردین ماه ۹۹ تعداد ۵۳ چادر مسافرتی از سطح شهر اصفهان جمع‌آوری شده است.

وی افزود: در این مدت ۱۵ نفر متکدی و بساط ۴۹ دستفروش از سطح شهر جمع‌آوری و ۲۳ تذکر به بازاریاب‌های اسکان غیرمجاز اعلام شده است.

مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان ادامه داد: راهنمایی خودرو مسافران (مطابق ضوابط و شرایط ستاد پیشگیری از کرونا) ۲۷ مورد انجام شده است.

وی تاکید کرد: با توجه به تعطیلی مراکز تفریحی و اقامتی رویکرد و برنامه ریزی های خود را برای مقابله با چادرزنی مسافران در سطح شهر اصفهان قرار دادیم.

محمدحسینی با بیان اینکه در ستاد پیشگیری از شیوع کرونا مسئولیت کارگروه نظم و انضباط شهری بر عهده اداره کل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان گذاشته شده است، افزود: بر اساس برنامه‌ریزی‌ها نزدیک به ۴۵ اکیپ در سطح شهر فعال شده که به صورت شبانه روزی در حال گشت زنی هستند.

وی گفت: در صورتی که فرد یا مسافری اقدام به برپایی چادر در سطح شهر اصفهان کند تذکرات لازم در نهایت احترام به این افراد داده می‌شود و در محل می‌مانند تا این چادرها جمع شود؛ همچنین با هماهنگی‌ با نیروی انتظامی به صورت جدی با موضوع پارک خوابی و ماشین خوابی به ویژه در پارک‌های حاشیه زاینده رود برخورد می‌شود.

کد خبر 415907

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.