بیش از ۲۹۰ هزار تماس با ۱۳۷ در سال گذشته/ رضایتمندی ۹۲ درصدی شهروندان

رییس اداره ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری اصفهان گفت: سال گذشته تعداد ۳۷ هزار و ۳۱۷ مورد از تماس‌های شهروندان به صورت فوری توسط کارشناسان این اداره به مسئولان اجرایی مناطق ارجاع و نتیجه عملکرد آنها از طریقِ تماس با شهروندان پیگیری شد که بازتاب آن رضایت‌مندی ۹۲ درصدی تماس‌گیرندگان اداره ۱۳۷ بوده است.

حامد سحاریان در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: شهروندان اصفهانی در سال گذشته، ۲۹۰ هزار و ۲۵۰ تماس با مرکز ۱۳۷ برقرار کردند تا درخواست‌ها و پیشنهادات خود را با کارشناسان این اداره در بین بگذارند.

وی افزود: از مجموع تماس‌های واصل شده ۱۳۷ هزار و ۲۰ مورد مربوط به معاونت خدمات شهری معادل ۴۷.۲ درصد، ۱۶ هزار و ۷۰۵ تماس معاونت عمران معادل ۵.۷ درصد و چهار هزار و ۹۴۳ مورد نیز ترافیکی شامل ۱.۷ درصد از مجموع کل پیام‌ها است؛ سایر پیام‌ها نیز به سازمان‌ها و شرکت‌های وابسته به شهرداری ارجاع شد.

رئیس اداره ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری اصفهان تصریح کرد: تعداد ۳۷ هزار و ۳۱۷ مورد از تماس‌های شهروندان با این اداره در سال گذشته مربوط به موضوعاتی همچون موارد مرتبط با ساخت و ساز غیرمجاز، گزارش ترکیدگی و بازماندن والو آب فضای سبز، موارد مرتبط با رفع خطر، رفع آلودگی و سدمعبر به صورت فوری توسط کارشناسان این اداره به مسئولان اجرایی مناطق، ارجاع و نتیجه عملکرد آنها از طریقِ تماس با شهروندان پیگیری شد که بازتاب آن رضایت‌مندی ۹۲ درصدی تماس‌گیرندگان اداره ۱۳۷ بوده است.

وی ادامه داد: سال گذشته در بخش بازخورد نیز به منظور پیگیری پیام‌های ارجاع شده به مناطق و اقدامات صورت گرفته، تعداد ۲۳۱ هزار و ۴۵۴ تماس با شهروندان برقرار شده است.

وی اظهار کرد: کارشناسان اداره ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری اصفهان در سال ۹۸ تعداد ۱۲۰ هزار و ۷۳۱ مورد از تماس‌ها معادل ۴۱.۵ درصد را اطلاع رسانی یا مشاوره مربوط به عوارض شهرداری، برنامه‌های فرهنگی، شماره تلفن‌های مورد نیاز، اطلاعات مربوط به شهرداری‌های مناطق ۱۵ گانه و اماکن تفریحی به شهروندان ارائه کردند.

شهروندان اصفهانی می‌توانند همه روزه به صورت ۲۴ ساعته با سامانه ۱۳۷ شهرداری اصفهان تماس گرفته و مسائل و مشکلات خود را در بخش‌های خدمات شهر، عمران و ترافیک شهری مطرح و از راهنمایی و مشاوره کارشناسان این اداره در حوزه مدیریت شهری استفاده کنند.

کد خبر 415904

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.