ضد عفونی سطح شهر در ایام نوروز با بکارگیری ۲۰۰ اکیپ

معاون خدمات شهری شهردار مشهد گفت: بر اساس برنامه ریزی برای پیشگیری و مقابله حداکثری با شیوع ویروس کرونا در سطح شهر مشهد، در ایام تعطیلات نوروز ۲۰۰ اکیپ همراه با ۷۰ دستگاه انواع خودروهای مه پاش، آتش نشانی و فشار قوی به صورت دو شیفت فعال است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی یعقوبی با حضور در جمع اکیپ‌های گندزدایی و ضدعفونی سطح شهر اظهار کرد: در راستای مقابله با شیوع ویروس کرونا تمامی نیروهای خدمات شهری با جدیت بیشتر از گذشته حتی در ایام تعطیل نوروز، به صورت دو شیفت ضدعفونی معابر سطح شهر را ادامه می‌دهند.

وی با اشاره به اینکه نیروهای زیادی از همه اقشار مردم برای کمک در گندزدایی سطح شهر با محوریت سازمان آتش نشانی داوطلب هستند افزود: ضدعفونی محلات حاشیه شهر، معابر اصلی، فرعی، محورهای پیرامون درمانگاه‌ها، داروخانه‌ها، سرویس‌های بهداشتی، مساجد، ورودی شهرها، مبلمان پارکی و ایستگاه‌های اتوبوس در دستور کار است.

معاون خدمات شهری شهردار مشهد تصریح کرد: علیرغم محدودیت‌هایی که برای تأمین تجهیزات مورد نیاز اکیپ‌های ضدعفونی وجود دارد، اما تمام نیروهای اجرایی مجهز به ماسک، دستکش و اقلام بهداشتی می‌باشند و مستمر در اختیار آنها قرار می‌گیرد.

وی گفت: بنا بر هماهنگی‌ها، هرگونه اتراق و تجمع شهروندان در بوستان‌ها ممنوع می‌باشد و شهروندان باید توصیه‌های بهداشتی و ایمنی را رعایت کنند تا هر چه زودتر با قطع زنجیره انتقال این بیماری، شرایط در شهر به حالت عادی برگردد.

یعقوبی با قدردانی از کارکنان حوزه خدمات شهری که علاوه بر فعالیت‌های روزانه و مستمر برای خدمات دهی به شهروندان، عملیات ضد عفونی سطح شهر را نیز به صورت دو شیفت انجام می‌دهند، گفت: قطعاً تا زمان از بین بردن کامل این ویروس این فعالیت‌ها تداوم خواهد داشت.

کد خبر 415888

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.