بعد از غلبه بر کرونا میزبان گردشگران هستیم

شهردار میبد با تاکید بر این نکته که قرارمان باشد بعد از حذف کرونا، گفت: پذیرای میهمانان نوروزی در سال ۹۹ نخواهیم بود.

به گزارش ایمنا، علیرضا نقوی ضمن تبریک سال نو و آرزوی سلامتی برای همه‌ی هموطنان، اظهار کرد: در آستانه سال ۹۹، میهمان ناخوانده‌ای به استان یزد و شهرستان میبد وارد شده است که در زمان کوتاهی شیوع زیادی پیدا کرد و امسال بنا به برنامه‌ریزی‌های قبلی، پذیرای میهمانان نوروزی نخواهیم بود.

وی با تاکید بر اینکه قرارمان باشد برای بعد از حذف کامل کرونا، افزود: بهترین مکان برای حفظ سلامتی مردم در شرایط کنونی شیوع کرونا، ماندن در خانه است لذا امسال به مسافرت توصیه نمی‌کنیم و از مسافران تقاضا داریم با سفر به شهرستان میبد، بار مضاعفی را بر دوش مدافعان سلامت تحمیل نکنند.

شهردار میبد این شهر را یکی از بهترین مقاصد گردشگری ایران برشمرد و تاکید کرد: در ایام نوروز ۹۹ و تا حذف کامل کرونا هیچ برنامه و مکانی برای پذیرایی از میهمانان نوروزی در میبد نداریم و تمام هتل‌ها، بوم‌گردی‌ها، میهمان‌خانه‌ها، رستوران‌ها و اقامتگاه‌ها تعطیل هستند و بناهای تاریخی شهرستان استراحت خواهند کرد.

نقوی اضافه کرد: تمام ورودی‌ها به شهرستان میبد اعم از ورودی اردکان به میبد، ورودی کمربند غربی و کمربند شرقی به داخل شهرستان بسته و تردد با نظارت و کنترل انجام می‌گیرد و اگر با مورد مشکوکی از ویروس کرونا برخورد کنیم بلافاصله قرنطینه ۱۴ روزه اعمال خواهد شد.

وی از شهروندان میبدی خواست از طریق ماندن در خانه، برای حفظ سلامتی خانواده خود سهیم و به غیر از موارد ضروری از منزل خارج نشوند و با برنامه‌های سرگرم‌کننده‌ای که از سوی شهرداری و شورای شهر در فضای مجازی منظور شده، نظاره‌گر دیدنی‌های شهرستان باشند.

منبع: ایسنا

کد خبر 415882

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.