جمع‌آوری اسکان‌های موقت نوروزی در خرم‌آباد

شهردار خرم‌آباد گفت: هیچگونه خدماتی به مهمانان نوروزی ارائه نخواهد شد و هر گونه اسکان موقت در سطح شهر جمع‌آوری خواهد شد.

به گزارش ایمنا، محمد شریفی مقدم ضمن درخواست از مهمانان نوروزی برای ترک خرم آباد اظهار کرد: به علت خطرات ناشی از شیوع ویروس کرونا هیچ‌گونه خدماتی به مهمانان نوروزی ارائه نخواهد شد و هر گونه اسکان موقت در سطح شهر نیز جمع آوری خواهد شد.

وی با تاکید بر آمادگی شهرداری برای ارائه خدمات آبرومندانه به مهمانان نوروزی پیش از شیوع کرونا اضافه کرد: شیوع غیر منتظره ویروس کرونا در سطح کشور و لرستان باعث لغو برنامه‌های نوروزی شهرداری شده و ما امیدواریم در آینده نه چندان دور با توقف شیوع کرونا بار دیگر شاهد حضور سبز و با برکت گردشگران و مهمانان نوروزی باشیم.

شهردار خرم آباد با تاکید بر ارائه نشدن خدمات اسکان به مسافرین نوروزی ادامه داد: هرگونه ارائه خدمات شهرداری به مهمانان و ایجاد کمپ‌های اقامتی در میادین و بوستان‌های سطح شهر ممکن است به یک فاجعه جبران ناپذیر منجر شده و در این صورت در درجه اول سلامتی خود مسافرین تهدید خواهد شد.

شریفی مقدم تاکید کرد: تنها کاری که باید در این برهه انجام دهیم اتحاد و همدلی برای مبارزه با این ویروس مرگبار است و یکی از مصادیق این اتحاد و همدلی خودداری از مسافرت‌های نوروزی است.

منبع: ایسنا

کد خبر 415867

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.