توزیع بیش از ۱۴ هزار بسته بهداشتی در مناطق کمتر برخوردار شهر

معاون خدمات شهری شهردار اصفهان گفت: از روز گذشته تاکنون به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا ۱۴ هزار و۵۰۰ بسته بهداشتی بین ساکنان مناطق کمتر برخوردار شهر توزیع شده است.

حسین امیری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: بسته‌های بهداشتی که با همت شهرداری و شورای اسلامی شهر آماده شده، در محله‌های کمتر برخورداری همچون ارزنان، حصه، ۱۶ متری طالقانی، جلوان، دارک توزیع شده است.

وی تصریح کرد: بسته‌های بهداشتی توسط کارکنان حوزه خدمات شهری شهرداری اصفهان در حال توزیع منزل به منزل در مناطق کمتر برخوردار شهر است.

معاون خدمات شهری شهردار اصفهان ادامه داد: کارکنان حوزه خدمات شهری هنگام تحویل بسته‌های بهداشتی نحوه استفاده از آن را توضیح داده و برای ماندن در خانه به شهروندان توصیه می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: شهرداری اصفهان به عنوان نخستین نهاد خدمت رسان در شهر برای مقابله با شیوع ویروس کرونا اقدامات عملیاتی زیادی انجام داده است.

امیری گفت: در حال حاضر ورودی‌های مجموعه‌های مرتبط با شهرداری به محلی برای آموزش شهروندان تبدیل شده و شهروندان هنگام ورود به شهرداری مناطق غربالگری می‌شوند تا چنانچه کسی به این ویروس آلوده شده برای انجام مراحل درمان به مراکز بهداشتی هدایت شود.

کد خبر 415860

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.