تعطیلی آرامستان باغ رضوان تا اطلاع ثانوی

مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری اصفهان گفت: در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و حفظ سلامت شهروندان، با تصمیم مسئولان تا اطلاع ثانوی آرامستان باغ رضوان تعطیل است و از حضور زائران خودداری می‌شود.

احمدرضا مرادی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا با قدردانی از همکاری شهروندان با مسئولان آرامستان باغ رضوان، اظهار کرد: در حال حاضر با توجه به شرایط به وجود آمده و بر اساس تصمیم مسئولان، در آرامستان باغ رضوان تنها خدمات مربوط به خاکسپاری با حضور اقوام درجه یک متوفیان انجام می‌شود.

وی تاکید کرد: انتظار داریم شهروندان برای حفظ سلامتی خود و پیشگیری از شیوع بیماری کرونا زیارت اهل قبور را پس از پایان بحران شیوع ویروس کرونا انجام دهند.

مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری اصفهان با بیان اینکه به متولیان آرامستان های محلی شهر نیز اعلام شده تا از حضور شهروندان خودداری کنند، افزود: پذیرش، دفن و خاکسپاری متوفی در آرامستان باغ رضوان تعطیل نشده و اکیپ کفن و دفن در آرامستان باغ رضوان حضور دارند، اما تنها اقوام درجه یک متوفیان برای پیگیری امور اجازه ورود به آرامستان را دارند.

مرادی گفت: تمامی متوفیان پس از انتقال به آرامستان باغ رضوان برای رعایت احتیاط بیشتر ضدعفونی می‌شوند و به دلیل رعایت موازین بهداشتی و بر اساس دستورالعمل باید در عمق دو متری به خاک سپرده شوند.

وی ادامه داد:خودروهای حمل متوفی به محض تحویل دادن متوفیان ضدعفونی می‌شوند و خودروهایی که متوفی را تا مزار مشایعت می‌کند، گندزدایی و ضدعفونی می‌شود.

مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری اصفهان با تاکید بر اینکه تمام اصول شرعی و بهداشتی در آرامستان باغ رضوان رعایت می‌شود، تصریح کرد: دفن اجساد کرونایی در اصفهان بر اساس موازین شرعی انجام می‌شود، البته قطعه مجزایی برای این افراد در آرامستان اصفهان در نظر گرفته نشده است و خانواده متوفیان می‌توانند پیکر متوفی را در هر قطعه و ردیف مورد نظر به خاک بسپارند.

کد خبر 415857

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.