دولت باید بستر رشد و حضور جوانان را فراهم کند

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت، مجلس، قوه قضائیه و سایر دستگاه‌ها باید بستر رشد و حضور جوانان را به ویژه در زمینه‌های دانش بنیان فراهم کنند.

احمد سالک در گفت و گو با خبرنگار ایمنا با اشاره به پیام مقام معظم رهبری به مناسبت فرا رسیدن سال نو اظهار کرد: مقام معظم رهبری سال ٩٩ را "جهش تولید" نامگذاری کردند که از دو کلیدواژه جهش و تولید تشکیل شده است. کلمه جهش نمایانگر حرکتی جهادی و مبارزه مضاعف است. کلمه تولید نیز لزوم تعهد، تخصص و نیروی متخصص را ترسیم می‌کند؛ ترکیب این دو کلیدواژه، حرکت نموداری جهش تولید در زندگی مردم را ترسیم می‌کند.

وی افزود: باید در جهت رفع موانع رشد تولید تلاش کرد و مسئولان باید در این راه با تولیدکنندگان مدارا کنند و بستر رشد تولید را فراهم سازند. باید روی جذب توان جوانان تحصیل کرده سرمایه گذاری کرد؛ زیرا در حال حاضر این قشر متخصص به دلیل کمبود سرمایه، قدرت حضور در میدان تولید را ندارند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: دولت، مجلس، قوه قضائیه و سایر دستگاه‌ها باید بستر رشد و حضور جوانان را به ویژه در زمینه‌های دانش بنیان فراهم کنند.

سالک گفت: در حال حاضر آمریکا حتی در شرایط شیوع ویروس کرونا بر شدت تحریم‌ها و تهدیدهای خود می‌افزاید و اثری از روحیه انسان دوستانه در آنها وجود ندارد؛ بنابراین باید برای دستیابی به خودکفایی تلاش کرد. بی تردید دولت و رئیس جمهور تمامی تلاش خود را در جهت کنترل وضعیت کشور بکار گرفته اند و امید است سال ٩٩، سال رفع همه مشکلات معیشتی باشد.

کد خبر 415843

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.