جمع آوری ۱۲ چادر مسافرتی در شهر/ تردد زیاد و قابل تأمل شهروندان در ناژوان

مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان از جمع آوری ۱۲ چادر مسافرتی مسافران در سطح شهر از صبح روز گذشته تا صبح امروز خبر داد.

حسن محمدحسینی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: اداره کل پیشگیری و رفع تخلفات شهری مسئول نظارت بر نظم و انضباط شهری ستاد پیشگیری از شیوع بیماری کرونا است.

وی تصریح کرد: نوروز امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا ۴۵ اکیپ ویژه ستاد پیشگیری از شیوع بیماری کرونا در سطح مناطق ۱۵ گانه شهر به صورت ۲۴ ساعته گشت‌زنی می‌کنند.

مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان ادامه داد: اکیپ‌های ۴۵ گانه برای برخورد قانونی با مسافرانی که در شهر اقدام به برپایی چادر کرده و یا جمع آوری افرادی که به عنوان بازاریاب در معابر شهری اقدام به جلب مسافر خواهان اجاره منزل می‌کنند، فعال شده است.

وی با اشاره به عملکرد اکیپ ویژه ستاد پیشگیری از شیوع بیماری کرونا، تصریح کرد: از ساعت هفت صبح روز یکم فروردین تا ساعت هفت صبح امروز دو نفر متکدی از سطح شهر اصفهان جمع آوری شدند.

محمدحسینی از جمع‌آوری ۱۲ چادر مسافرتی مسافران در سطح شهر از صبح روز گذشته تا صبح امروز خبر داد و تاکید کرد: بنرهای اطلاع‌رسانی ممنوعیت نصب چادر در پارک‌های حاشیه زاینده رود و دیگر پارک‌های شهر نصب شده است.

وی با بیان اینکه از روز گذشته تاکنون بساط سه دستفروش نیز در سطح شهر جمع آوری شده است، گفت: چهار مورد تذکر بازاریاب اسکان غیرمجاز نیز توسط نیروهای اکیپ ویژه ستاد پیشگیری از شیوع بیماری کرونا انجام شده است.

مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: راهنمایی سرنشینان خودرو مسافران و… مطابق ضوابط و شرایط ستاد پیشگیری از شیوع کرونا در سه مورد صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه موردی از مناطق ۱۵ گانه شهر در خصوص تخلف مشاوران املاک گزارش نشده است، گفت: چنانچه واحدهای صنفی مشاوران املاک اقدام به جذب و اسکان مسافر کنند با هماهنگی اداره اماکن، برای پلمب می شود.

محمدحسینی اظهار کرد: علیرغم تأکیدات اعلام شده مبنی بر اینکه شهروندان برای حفظ سلامتی خود به جهت شیوع ویروس کرونا در خانه بمانند، روز گذشته حجم تردد آنها در پارک طبیعی ناژوان بسیار زیاد بوده که جای بسی تأمل دارد.

کد خبر 415838

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.