مردم اردستان همکاری خوبی در کنترل شیوع کرونا دارند

نماینده اردستان در شورای اسلامی استان اصفهان گفت: شهروندان اردستانی در موضوع ماندن در خانه و کنترل شیوع کرونا همکاری خوبی دارند. اردستان جزء مناطق پرخطر با وضعیت قرمز است و امیدواریم با تداوم این همکاری وضعیت رو به بهبودی برود.

حسین باقری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص اقدامات بهداشتی کنترل شیوع بیماری کرونا در اردستان، اظهار کرد: شهر اردستان دارای سه بخش اردستان، زواره و مهاباد با حدود بیش از ۷۰ روستا است که ورودی و خروجی شهر مسدود و با همکاری دستگاه‌ها و بسیج مردمی به پایش، محدودیت و بررسی افراد در این مکان‌ها اقدام شده است.

وی با بیان اینکه شهرداری اردستان در حال ضدعفونی مداوم اماکن عمومی است، افزود: همه خیابان‌ها، مسیرهای شهری، اماکن عمومی، پارک‌ها و همه فضاهای شهری توسط شهرداری و با کمک مردم در حال ضدعفونی است.

نماینده اردستان در شورای اسلامی استان با بیان اینکه با کمک امام جمعه و شورای شهر کمک خیران جمع‌آوری شده است، گفت: استانداری اصفهان تا حدودی اقلام بهداشتی به اردستان تحویل داده اما همچنان کمبود آن‌ها محسوس است و خیران هم در تأمین برخی اقلام همچون ماسک کمک خوبی داشته‌اند.

وی گفت: ورود گردشگر به اردستان ممنوع است و همه واحدهای بومگردی و اقامتی اردستان تعطیل است و شهر پذیرش مسافر ندارد همچنین بازار شهر هم از ابتدای این موضوع تعطیل شد.

باقری با اشاره به همکاری خوب شهروندان در موضوع ماندن در خانه و کنترل کرونا، گفت: اردستان جزء مناطق پرخطر با وضعیت قرمز است اما امیدواریم با تداوم همکاری مردم وضعیت رو به بهبودی برود و کاهش بیماران و کنترل بیماری را در هفته‌های آینده شاهد باشیم.

وی با تاکید بر اینکه خدماتی به مسافران در اردستان ارائه نمی‌شود، افزود: همه تجمع‌ها مانند مساجد، هیئت‌های مذهبی تعطیل است و متولیان امور همکاری خوبی در تحقق این موضوع داشته‌اند و فرماندار شهرستان در ستاد کرونا برای همه دهیاران لزوم آموزش و کنترل روستاها را تبیین کرد.

کد خبر 415829

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.