اعزام آتش‌نشانان آستارا به ۱۰ ماموریت

رئیس واحد آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بندر آستارا گفت: نیروهای آتش‌نشان این واحد در آستانه سال نو به ۱۰ مأموریت اعزام شدند.

ایرج خلیلی رشید در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: این آتش‌سوزی‌ها از ساعت ۲۳:۳۰ شب پنج‌شنبه گذشته تا ۹ صبح جمعه در محله سنگ سپاهان جنب مسجد فاطمه زهرا، خیابان فارابی، کوی موسی‌زاده، قنبر محله، کوی حمزه بیک، خیابان شهید رستمیان و غلام محله رخ داد.

وی افزود: پنج آتش‌نشان اعزامی در این حوادث، آتش‌سوزی تعدادی سطل زباله و لاستیک را مهار کردند.

رئیس واحد آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آستارا اضافه کرد: در جریان این آتش‌سوزی‌ها تعدادی سطل زباله عمومی و آسفالت شهری دچار خسارت شد.

خلیلی‌رشید خاطرشان کرد: تمامی نیروهای واحد آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آستارا در ایام نوروز در آماده‌باش کامل هستند، پیش از این در شب چهارشنبه‌سوری سه مورد آتش‌سوزی اطفا و در نتیجه حوادث آن، شش نفر مصدوم شدند.

وی افزود: واحد آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آستارا با ۱۷ نیروی امداد و نجات و چهار خودروی سنگین، نیمه‌سنگین و یک تانکر آب‌رسان به شهروندان خدمت‌رسانی می‌کند.

رئیس واحد آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آستارا تاکید کرد: شهروندان با رعایت نکات ایمنی، از برپایی آتش در معابر تاریک و نزدیکی پست‌های برق یا ایستگاه‌های تقلیل فشار گاز و پارکینگ‌های عمومی خودداری کنند و در صورت بروز آتش‌سوزی و هرگونه حادثه با حفظ خونسردی، کودکان و افراد مسن را از محل دور کنند و با تلفن ۱۲۵ تماس بگیرند.

به گزارش ایمنا، شهر بندر مرزی آستارا با ۵۱ هزار و ۵۷۹ نفر جمعیت در غرب استان گیلان و در همسایگی کشور جمهوری آذربایجان واقع شده است.

کد خبر 415823

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.