تلاش سازمان تعزیرات برای تحقق «جهش تولید» در سال ۱۳۹۹

سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی گفت: با تکیه بر توانمندی‌های داخلی و استفاده از ظرفیت‌هایی که در کشور وجود دارد باید در راستای تحقق «جهش تولید» در کشور حرکت کنیم.

به گزارش ایمنا، به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تعزیرات حکومتی، سید یاسر رایگانی، با اشاره به نامگذاری سال ۱۳۹۹ از سوی مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) به عنوان سال «جهش تولید» اظهار کرد: در راستای توجه به امر تولید و گسترش آن در کشور، مقام معظم رهبری سال ۱۳۹۸ را به عنوان سال «رونق تولید ملی» نامگذاری کردند و در ادامه همین روند، ایشان امسال را سال «جهش تولید» نام‌گذاری کردند.

وی با بیان اینکه اگر تولید در کشور گسترش پیدا کند و موانع موجود در راه آن برطرف شود، این موضوع در حل مشکلات اقتصادی کشور بسیار مؤثر خواهد بود، افزود: در این مسیر باید به توانمندی‌های داخلی و ظرفیت‌هایی که در کشور وجود دارد بیش از گذشته توجه شود.

سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی ادامه داد: تمام سازمان‌ها و دستگاه‌ها موظف هستند که در کنار مردم، دست به دست هم بدهند تا جهش تولید در راستای رونق اقتصادی کشور تحقق پیدا کند.

رایگانی تصریح کرد: سازمان تعزیرات حکومتی در نقاط مختلف کشور خود را موظف می‌داند در راستای اجرای منویات رهبر معظم انقلاب و توجه به دغدغه‌های ایشان در بحث تولید و اشتغال، حرکت کرده و موانع تولید را تا آنجا که قانون‌گذار اجازه می‌دهد در این حوزه رفع کند.

کد خبر 415821

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.