دولت بروکراسی های اداری بر سر راه تولید را کاهش دهد

سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس: جوانان ایرانی باید موانعی را که بر سر راه تولید است برطرف کنند و دولت نیز بروکراسی های اداری را کاهش دهد تا نخبگان و سرمایه گذاران بتوانند در مسیر تولید با قدرت گام بردارند.

اصغر سلیمی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: سیل، تحریم‌های ظالمانه، شهادت سردار سلیمانی، سقوط هواپیمای مسافربری و ویروس کرونا از جمله حوادثی بود که در سال ۹۸ با آن رو به رو شدیم؛ مقام معظم رهبری نیز چندین سال است که به صورت متوالی از مباحث اقتصادی به عنوان نامگذاری سال استفاده می‌کنند که این موضوع اهمیت لزوم ارتقای اقتصاد را نزد ایشان نشان می‌دهد.

وی افزود: تاکید مقام معظم رهبری بر بحث ارتقای اقتصاد به این معنا است که نمایندگان مجلس شورای اسلامی و قوه قضائیه باید تمامی تلاش خود را در این زمینه بکار بگیرند تا همانطوری که در زمینه ساخت تجهیزات نظامی با وجود تحریم‌های ظالمانه توانایی خود را ثابت کردیم، در توسعه اقتصادی نیز بتوانیم خودمان را به جهان نشان دهیم؛ بنابراین در حال حاضر با اتکا به اظهارت مقام معظم رهبری باید تولیدات داخلی و صادرات محور در کشور افزایش یابد.

سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس گفت: جوانان ایرانی باید موانعی را که بر سر راه تولید است برطرف کنند و دولت نیز بروکراسی‌های اداری را کاهش دهد تا نخبگان و سرمایه گذاران بتوانند در مسیر تولید با قدرت گام بردارند.

وی خاطرنشان کرد: امیدوارم وابستگی بودجه به درآمد صادرات نفت روز به روز کاهش یابد؛ زیرا مهم‌ترین گام در پیشرفت کشورها همین موضوع است و امروز نیز ایران با توجه به وجود محدودیت‌ها و تحریم‌های ظالمانه آمریکا باید با استفاده از منابع درآمدی دیگری مانند گردشگری، صنایع و نیروی انسانی در مسیر تحقق "جهش تولید" گام بردارد. قطعاً با عمل به رهنمودهای مقام معظم رهبری می‌توانیم سال مطلوبی را در پیش داشته باشیم.

کد خبر 415813

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.