آماده‌باش کامل اورژانس کاشان در نوروز

سرپرست مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: مراکز ارتباطات و هدایت عملیات و پایگاه‌های عملیاتی فوریت‌های پزشکی در کاشان و آران‌وبیدگل در ایام نوروز سال ۹۹ در آماده باش کامل هستند.

حسین ریاحی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد:  مراکز ارتباطات و هدایت عملیات و پایگاه‌های عملیاتی فوریت‌های پزشکی در کاشان و آران و بیدگل در ایام نوروز سال ۹۹ در آماده باش کامل هستند.

وی با اشاره به اینکه طرح امداد نوروزی اورژانس ۱۱۵ از ۲۵ اسفندماه ۹۸ آغاز و تا ۱۶ فروردین ماه سال ۹۹ ادامه دارد، اضافه کرد: ۲۲ کد عملیاتی فوریت‌های پزشکی شامل ۱۳ آمبولانس جاده‌ای و ۹ آمبولانس شهری در مناطق زیر پوشش این مرکز (شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل) در این ایام فعال خواهد بود.

سرپرست مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی کاشان تصریح کرد: این مرکز ضمن پوشش کامل حوادث احتمالی جاده‌های اصلی، فرعی و نیز معابر داخل شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل با توجه به افزایش مضاعف بار ناشی از انتقال بیماران حاد تنفسی و کرونا در حوزه انتقال پیش بیمارستانی خدمات مربوطه را به بهترین شکل ممکن ارائه خواهد کرد.

وی ادامه داد: در این ایام واحدهای هدایت عملیات بحران، ستاد پایش مراقبت‌های بالینی و هدایت بیماران واقع در محل ستاد این مرکز نیز مانند سایر ایام سال به صورت ۲۴ ساعته فعال هستند.

سرپرست مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی کاشان به آمادگی اتوبوس آمبولانس جهت پوشش حوادث بزرگ مستقر در ایستگاه عوارضی اشاره کرد و افزود: طبق هماهنگی با دانشگاه علوم پزشکی قم پوشش امداد هوایی در حوادث بزرگ و غیر مترقبه نیز در صورت لزوم در این منطقه با استفاده از آمبولانس هوایی این دانشگاه انجام می‌شود.

کد خبر 415808

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.