۲ فروردین ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۹
سفره هفت‌سینی که آتش به پا کرد

در این بسته خبری از نصب دوربین‌های تست غربالگری تصویری کرونا در شیراز تا حضور کارناوال شادی شهرداری کرمان در محله‌های شهر و نصب ۴۰۰عدد فلاور باکس گل در سطح شهر سبزوار را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور شاهد رویدادهای مهمی در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری را مرور می‌کنیم:

سفره هفت‌سینی که آتش به پا کرد

سید جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اولین حادثه پایتخت در سال ۹۹ را وقوع حریق در پی افتادن شمع سفره هفت‌سین اعلام کرد.

توسعه فضای سبز و اجرای پروژه‌های عمرانی در سال ۹۹

ایرج شهین باهنر، شهردار تبریز سال گذشته را سال تحقق اهداف مدیریت شهری تبریز عنوان کرد و گفت: توسعه فضای سبز و اجرای پروژه‌های عمرانی در سال جدید از جمله اولویت‌های شهرداری است.

توسعه کیفی و کمی بازارهای میوه و تره بار تهران

سید سعید راد، مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران گفت: توسعه کیفی و کمی بازارهای میوه و تره بار در سال ۹۹ شتاب می‌گیرد.

توزیع کیسه‌های زباله مخصوص خودروها در شهر

غلامرضا ساکتی، رئیس اداره خدمات شهری شهرداری اصفهان از توزیع کیسه‌های زباله مخصوص خودروها برای جلوگیری از انداخته شدن ماسک و دستکش در معابر شهری خبر داد.

اکران تبلیغات شهری نوروزی با مضامین پیام‌های کرونایی

مهدی کلانترزاده، مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم با تاکید بر اینکه در تبلیغات نوروزی شعارهای و پیام‌های بهداشتی نیز گنجانده شده است گفت: به تبلیغات و اطلاع‌رسانی مناسبت‌های مذهبی و رویدادهای ملی در نوروز نیز توجه ویژه‌ای شده است.

نصب دوربین‌های تست غربالگری تصویری کرونا در شیراز

سازمان مدیریت حمل و نقل مسافر شهرداری شیراز دو دستگاه دوربین‌های تست غربالگری تصویری کرونا در پایانه شهید کاراندیش نصب کرد.

حضور کارناوال شادی شهرداری کرمان در محله‌های شهر

محمد جهانشاهی، معاون فرهنگی اجتماعی شهردار کرمان از حضور کارناوال شادی در محله‌های مختلف کرمان، از دوم تا چهاردهم فروردین‌ماه سال ۹۹ خبر داد.

نصب ۴۰۰ عدد فلاور باکس گل در سطح شهر سبزوار

کاظم خلیلی دارینی، رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری سبزوار گفت: ۴۰۰ عدد فلاور باکس گل در سطح شهر در آستانه نوروز ۹۹ نصب شد.

نصب دوربین‌های حرارتی در تهران

سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران در راستای انجام اقدامات پیشگیرانه برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و به منظور پایش سلامت و بهداشت پرسنل، دوربین حرارتی در ساختمان مرکزی این مجموعه و مجتمع آرادکوه نصب کرد.

کشت بیش از هشت هزار نهال در سطح منطقه سه شهر زاهدان

محمد امیر براهویی، معاون خدمات شهری شهرداری زاهدان مرکز سیستان و بلوچستان گفت: هشت هزار و ۵۰۰ نهال مثمر و غیر مثمر و ۶۰ هزار نشا گل از گونه‌های سازگار با شرایط اقلیمی در حوزه منطقه سه شهر زاهدان کشت شد.

کد خبر 415796

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.