تمدید طرح‌های تشویقی شهرداری ابهر تا اردیبهشت‌ماه

شهردار ابهر گفت: در راستای جلوگیری از تجمع به علت شیوع ویروس کرونا، اعمال تشویق خوش‌حسابی بابت صدور پروانه ساختمانی تا ۱۵ اردیبهشت‌ماه امسال تمدید شد.

به گزارش ایمنا، محمدرضا ذوالقدری‌ها با اشاره به شیوع ویروس کرونا در کشور، اظهار کرد: شیوع این ویروس سبب شد در آستانه عید نوروز روال عادی کارهای شهرداری چهره دیگر به خود بگیرد.

وی از تمدید مشوق‌های در نظر گرفته شده برای صدور پروانه خوش‌حسابی در این شهر خبر داد و افزود: این امر برای کاهش مراجعات آخر سال شهروندان به شهرداری در راستای استفاده از تخفیفات ویژه و جلوگیری از ازدحام جمعیت به لحاظ پیشگیری از شیوع ویروس کرونا انجام شده است.

شهردار ابهر یادآور شد: برای بهره‌مندی هر چه بیشتر شهروندان، اعمال تشویق خوش‌حسابی بابت صدور پروانه ساختمانی تا ۱۵ اردیبهشت‌ماه امسال تمدید شد.

ذوالقدری‌ها با اشاره به این‌که به منظور تشویق شهروندان جهت اخذ پروانه ساختمانی، تخفیف ۱۵ تا ۳۰ درصدی خوش‌حسابی اعمال می‌شود، ادامه داد: طبق مصوبه اعضای شورای اسلامی شهر، شهروندانی که تا ۱۵ اردیبهشت سال‌جاری نسبت به اخذ پروانه ساختمانی به صوت نقدی اقدام کنند، مشمول تشویق خوش‌حسابی می‌شوند.

وی با بیان این‌که عوارض تا سقف ۲۰۰ میلیون ریال نیز از ۳۰ درصد تشویق خوش‌حسابی برخوردار می‌شوند، عنوان کرد: عوارض تا سقف یک میلیارد ریال ۲۵ درصد تشویق خوش‌حسابی و عوارض بیش از یک میلیارد ریال مشمول ۱۵ درصد تشویق خوش‌حسابی خواهند بود.

شهردار ابهر ادامه داد: این لایحه در راستای تشویق شهروندان و به منظور تسهیل در صدور پروانه‌های ساختمانی و رونق ساخت و ساز توسط اعضای شورای اسلامی شهر ابهر به تصویب رسیده است.

ذوالقدری‌ها یادآور شد: برای پیشگیری از تجمعات که می‌تواند نقش مؤثری در انتقال ویروس کرونا داشته باشد، تلاش می‌شود تا حتی‌الاامکان کارها با سرعت و دقت تمام انجام شود تا شاهد سردرگمی ارباب‌رجوع نباشیم.

منبع: ایسنا

کد خبر 415790

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.