فعالیت ۴۵ اکیپ گشت ویژه ستاد پیشگیری از بیماری کرونا در اصفهان

مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان گفت: نوروز امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا ۴۵ اکیپ ویژه ستاد پیشگیری از بیماری کرونا در سطح مناطق ۱۵ گانه شهر به صورت ۲۴ ساعته گشت‌زنی می‌کنند.

حسن محمدحسینی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: اکیپ‌های ۴۵ گانه برای برخورد قانونی با مسافرانی که در شهر اقدام به برپایی چادر کرده و یا جمع آوری افرادی که به عنوان بازاریاب در معابر شهری اقدام به جلب مسافر می‌کنند، فعال شده است.

وی ادامه داد: چنانچه واحدهای صنفی مشاوران املاک اقدام به جذب و اسکان مسافر کنند، با هماهنگی اداره اماکن، برای پلمب آنها اقدام خواهد شد.

مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان با اشاره به فعالیت گشت‌های ویژه ستاد پیشگیری از بیماری کرونا در اصفهان از ساعت هفت صبح ۲۹ اسفندماه سال گذشته تا هفت صبح امروز، گفت: در این مدت تعداد پنج چادر مسافرتی مسافران از سطح شهر جمع آوری شده است.

وی ادامه داد: جمع آوری سه نفر متکدی و ۱۱ نفر دست‌فروش در سطح شهر و اعلام تذکر به هشت نفر بازاریاب اسکان غیر مجاز از دیگر اقدامات انجام شده توسط گشت‌های ویژه ستاد پیشگیری از بیماری کرونا در اصفهان است.

محمدحسینی اظهار کرد: از ساعت هفت صبح ۲۹ اسفندماه سال گذشته تا هفت صبح امروز راهنمایی پنج خودرو مسافران مطابق ضوابط و شرایط ستاد پیشگیری از کرونا نیز انجام شده است.

کد خبر 415781

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.