انتقادات علیه مهاجم رئال به خاطر خودداری از قرنطینه

نادیده گرفتن دستورالعمل‌های بهداشتی به قشر فوتبالیست نیز سرایت کرده و لوکا یوویچ، مهاجم صربستانی رئال نه تنها خود را قرنطینه نکرده بلکه به کشور خود بازگشته است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از as، انتقادات تندی در فضای مجازی علیه لوکا یوویچ به خاطر خودداری از قرنطینه شخصی شده است. یوویچ از حضور در قرنطینه در مادرید خودداری کرده و پس از تعویق مسابقات فوتبال در بلگراد دیده شده است.

وضعیت کرونا ویروس در کشور اسپانیا بسیار وخیم بوده و افراد زیادی مبتلا به این بیماری شده اند. علی رغم توصیه‌های بهداشتی فراوان، لوکا یوویچ قرنطینه در مادرید را رها کرده و به کشور خودش صربستان بازگشته است.

در این خصوص، آنا برنابیچ، نخست وزیر کشور صربستان نیز از عملکرد مهاجم رئال و سایر ورزشکاران هموطنش که در این شرایط بحرانی به کشور صربستان بازگشته اند، انتقاد کرده: برخی از بازیکنان فوتبالیست کشورمان که در کشورهای دیگر بازی می‌کنند با اینکه میلیون‌ها حقوق می‌گیرند اما حالا در این زمان حساس به کشور برگشته اند و از رعایت نکات بهداشتی و قرنطنیه خودداری کرده اند.

این انتقادات در حالی به سمت یوویچ روانه شده است که این بازیکن پیش از این اعلام کرده بود از وسیله‌هایی استفاده کرده که تامپکینز، بازیکن بسکتبالیست رئال که به کرونا مبتلا شده نیز از آن‌ها استفاده کرده بود. البته یوویچ همچنین گفته بود که از لحاظ جسمانی مشکلی ندارد و وضعیت او خوب است.

کد خبر 415774

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.